کد خبر : 10426
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 12:13
-

یادداشت اختصاصی؛

موضع محکم نظام در ماجرای کریدور جعلی زنگزور

موضع محکم نظام در ماجرای کریدور جعلی زنگزور
موضع محکم نظام در ماجرای کریدور جعلی زنگزور و مقابله با نفوذ ناتو در منطقه، رویای پیوستن ایران به جهان ترک، تضعیف نقش آفرینی مستقل ایران و تضعیف منافع ملی کشور را به باد داده است!؛

سیب پرس احسان موحدیان- موضع محکم نظام در ماجرای کریدور جعلی زنگزور و مقابله با نفوذ ناتو در منطقه، رویای پیوستن ایران به جهان ترک، تضعیف نقش آفرینی مستقل ایران و تضعیف منافع ملی کشور را به باد داده است!

جمهوری اسلامی ایران به درستی تشخیص داده که باید در برابر این توطئه کریدوری غربی – عبری- ترکی که روسیه نیز مخالفتی با آن ندارد به طور جدی ایستادگی کند، وگرنه با خفگی ژئوپلتیک و از دست رفتن نفوذ و منافع سیاسی، امنیتی،اقتصادی خود در طولانی مدت مواجه خواهد شد.

این چالش که تبعاتش برای دهها میلیون ایرانی تا قرن ها ادامه خواهد یافت چیزی نیست که بتوان بر سر آن معامله یا مسامحه کرد.

باید برای دفاع از ایران محکم ایستاد و تحلیل های غلط و انحرافی را نیز تشریح و تبیین کرد تا افکار عمومی تحت تاثیر آنها قرار نگرفته و در مورد ماجراهای قفقاز از مقامات مطالبه گر تصمیمات درست، دقیق و به موقع باشد.

این راه دشوار و سنگلاخ است و لابی ها و فرصت طلبان و دشمنان ج.ا ایران نیز با پوشش های مختلف و فریبنده در کمین نشسته اند تا به ایران و ایران دوستان ضربات کاری بزنند. ولی باید جنگید و نهراسید!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

حوادث