کد خبر : 8307
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 بهمن 1400 - 11:37
-

قتل فجیع پسر تنبل به دست پدر

قتل فجیع پسر تنبل به دست پدر
به نوشته جوان ۲۲ مرداد ماه سال۹۹، مأموران کلانتری۱۶۰ خزانه از کشف نیم تنه جسدی در یکی از سطل‌های زباله باخبر و راهی محل شدند. مردی که حین جمع‌کردن ضایعات از زباله‌ها نیم‌تنه را کشف کرده بود، گفت: «در حال جمع‌آوری ضایعات بودم که چشمم به یک نایلون مشکی افتاد. به آن بسته مشکوک شدم، سپس آن را برداشتم که متوجه شدم از زیر نایلون خون می‌ریزد. در نایلون را باز کردم که دیدم نیم‌تنه مردی است که داخل آن نایلون پنهان شده بود.»؛

مرد مسن بعد از کشتن پسرش جسد را مثله و در چند نقطه شهر رها کرد.

سیبنا-مرد سالخورده‌ای که پسرش را به بهانه کار نکردن به قتل رسانده و جسدش را مثله کرده بود، به زودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود.

 

به نوشته جوان ۲۲ مرداد ماه سال۹۹، مأموران کلانتری۱۶۰ خزانه از کشف نیم تنه جسدی در یکی از سطل‌های زباله باخبر و راهی محل شدند. مردی که حین جمع‌کردن ضایعات از زباله‌ها نیم‌تنه را کشف کرده بود، گفت: «در حال جمع‌آوری ضایعات بودم که چشمم به یک نایلون مشکی افتاد. به آن بسته مشکوک شدم، سپس آن را برداشتم که متوجه شدم از زیر نایلون خون می‌ریزد. در نایلون را باز کردم که دیدم نیم‌تنه مردی است که داخل آن نایلون پنهان شده بود.»

 

با انتقال نیم‌تنه مرد جوان به پزشکی قانونی تحقیقات در این زمینه آغاز شد که بعد از گذشت چند ساعت، مأموران این بار پا‌های جسد مرد جوانی را در سطل زباله دیگری در منطقه کهریزک کشف کردند که با انتقال به پزشکی قانونی و آزمایش dna مشخص شد پا‌های کشف‌شده متعلق به همان نیم‌تنه‌ای است که چند ساعت قبل در خزانه پیدا شده بود.

 

افشای هویت مقتول

تلاش برای کشف بقایای جسد ادامه داشت تا اینکه مرد جوانی با مراجعه به اداره پلیس، مأموران را از ناپدیدشدن برادر ۳۰ ساله‌اش به نام نوید باخبر کرد و گفت: «مادرم چند سال قبل فوت شده بود و من و برادرانم با پدرمان زندگی می‌کردیم. به خاطر شرایط سختی که داشتم، گرفتار اعتیاد شدم، اما مدتی بعد تصمیم گرفتم برای ترک مواد به کمپ بروم. بالاخره به کمپ رفتم و بعد از چند هفته ترخیص شدم و به خانه برگشتم، اما خبری از برادر کوچکم نبود. سراغش را از پدرم گرفتم که گفت نوید برای کار همراه دوستانش به دوبی رفته است. باور نکردم و به این ماجرا مشکوک شدم، چون نوید در این شرایط کرونایی و گرانی نمی‌توانست برای کار به دوبی برود. او و پدرم باهم اختلاف شدیدی داشتند و هر بار از پدرم درباره نوید سؤال می‌کنم، او با خونسردی جوابم را می‌دهد و تأکید می‌کند که نوید به خارج از کشور رفته است. احتمال می‌دهم پدرم از سرنوشت او خبر داشته باشد.»

 

با ثبت این توضیحات، پدر ۸۰ساله آن مرد به نام اسد تحت بازجویی قرار گرفت، اما مدعی شد از سرنوشت پسرش اطلاعی ندارد. با این ادعا مأموران در روند تحقیقات خود با بررسی خانه پیرمرد لکه‌های خونی را در حمام و اتاق خواب کشف کردند که در آزمایشات انجام شده، مشخص شد متعلق به جسد مثله‌شده‌ای است که چند ماه قبل از سوی مأموران پلیس در دو منطقه جنوب تهران کشف شده بود.

 

پسرم را کشتم

به این ترتیب مرد سالخورده بار دیگر مورد تحقیق قرار گرفت تا اینکه لب به اعتراف گشود و به قتل پسرش اعتراف کرد. او در شرح ماجرا گفت: «وقتی همسرم فوت کرد با پسرانم در یک خانه زندگی می‌کردیم. اختلاف من با پسرانم سر کار نکردن آن‌ها بود، چون دل به کار نمی‌دادند و همیشه از من پول می‌خواستند. من همیشه باید مشکلات آن‌ها را حل می‌کردم و از این موضوع خسته شده بودم.»

 

متهم ادامه داد: «پسر بزرگ‌ترم معتاد و در کمپ بستری شده بود. روزی نوید سراغم آمد و از من پول خواست. سر همین موضوع با او درگیر شدم و در آن درگیری نوید به اتاق خوابش رفت. از شدت عصبانیت چاقویی برداشتم و به اتاقش رفتم، سپس چند ضربه به گلویش زدم.»

 

متهم در خصوص مثله کردن جسد پسرش گفت: «نوید از نفس افتاده بود و نمی‌دانستم با جسد چه کار کنم. برای اینکه ماجرای قتل مخفی بماند، سر او را از بدنش جدا کردم، سپس جسد را از کمر دو تکه کردم و هر تکه را داخل نایلون زباله در صندوق عقب ماشین گذاشتم، سپس هر تکه را در سطل زباله‌ای در جنوب شهر رها کردم.»

 

با اقرار‌های متهم از آنجا که تلاش‌ها برای کشف سر مقتول ناکام مانده بود، پرونده با صدور کیفرخواست به دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. به این ترتیب متهم بعد از تعیین شعبه در وقت رسیدگی به زودی در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

حوادث