کد خبر : 6393
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 تیر 1400 - 10:25
-

فارس/ نجات ۲ گردشگر پس از سقوط از ارتفاعات تنگ رغز

فارس/ نجات ۲ گردشگر پس از سقوط از ارتفاعات تنگ رغز
طی تماس تلفنی شامگاه شنبه به اورژانس مبنی بر سقوط دو مرد ۲۱و ۴۹ساله از ارتفاعات آبشار نگین تنگ رغز، دو تیم امداد و نجات حاضر در پایگاه کوهستان تنگ رغز باتوجه به صعب العبور بودن مسیر به محل حادثه اعزام شدند.؛

در این عملیات نفس گیر که ۹ساعت و ۳۰ دقیقه به طول انجامید، امدادگران پس از دست یابی به مصدومین؛ اقدامات اولیه پزشکی را با توجه به مصدومیت هر دو نفر انجام و سپس آن‌ها را به نقطه امن منتقل کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر داراب گفت: ۲ گردشگر که از ارتفاعات تنگ رغز داراب سقوط کرده بودند در یک عملیات نفسگیر نجات یافتند.

محمود حیدری در خصوص جزییات این حادثه گفت: طی تماس تلفنی شامگاه شنبه به اورژانس مبنی بر سقوط دو مرد ۲۱و ۴۹ساله از ارتفاعات آبشار نگین تنگ رغز، دو تیم امداد و نجات حاضر در پایگاه کوهستان تنگ رغز باتوجه به صعب العبور بودن مسیر به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی هلال احمر شهرستان داراب، او افزود: در این عملیات نفس گیر که ۹ساعت و ۳۰ دقیقه به طول انجامید، امدادگران پس از دست یابی به مصدومین؛ اقدامات اولیه پزشکی را با توجه به مصدومیت هر دو نفر انجام و سپس آن‌ها را به نقطه امن منتقل کردند.

حیدری ادامه داد: مصدومان در ساعت ۳:۴۵بامداد یکشنبه برای ادامه درمان و انتقال به بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) تحویل پرسنل اورژانس شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

حوادث