کد خبر : 6087
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 - 16:07
-

سرنوشت تلخ کارگردان ایرانی

سرنوشت تلخ کارگردان ایرانی
صبح دیروز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت جسد مثله شده ی مرد جوانی در سطل زباله ای در شهرک اکباتان کشف شد. بررسی های مأموران پلیس نشان داد این جسد متعلق به بابک خرمدین، کارگردان سینما است. در همین رابطه پدر و مادر وی که ساکن همین شهرک بودند، بازداشت شده اند و تحت بازجویی قرار دارند.؛

به گزارش خبرنگار سیب پرس،بابک خرمدین ، کارگردان سینما به دست والدین خود به قتل رسیده و جسد مثله شده ی او در سطل زباله ای در شهرک اکباتان کشف شده است.

صبح دیروز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت جسد مثله شده ی مرد جوانی در سطل زباله ای در شهرک اکباتان کشف شد. بررسی های مأموران پلیس نشان داد این جسد متعلق به بابک خرمدین، کارگردان سینما است. در همین رابطه پدر و مادر وی که ساکن همین شهرک بودند، بازداشت شده اند و تحت بازجویی قرار دارند.

پدر بابک خرمدین که حدود ۸۰ سال دارد، گفته می شود در بازجویی ابتدایی گفته است: «ما مشکل خانوادگی داشتیم و پسرم ما را آزار و اذیت می‌کرد که همین موضوع سبب شد که نقشه قتل او را طراحی کنیم.»

او با بیان اینکه ابتدا به پسر خود داروی بیهوشی دادند ماجرای قتل را اینگونه توصیف کرد: «بعد از اینکه بابک بیهوش شد، با چند ضربه چاقو او را کشتیم و پس از انتقال جسدش به حمام، آن را تکه تکه کردیم و در سطل زباله انداختیم، تا به راحتی از منزل خارج کنیم.»

والدین بابک خرمدین گفته اند رفتار پسرشان با آن ها مناسب نبوده و بداخلاقی‌های وی و بی توجهی به حرف والدینش سبب شده بود که آن‌ ها طاقتشان تمام شود.

بابک خرمدین در کنار پدر و مادر خود

انتشار این خبر هولناک در همین مدت اندک، بازتاب زیادی داشته و بسیاری را در حیرت فرو برده است. برخی از کاربران شبکه های اجتماعی نیز به مقایسه ی سرنوشت تلخ این کارگردان سینما با ماجرای شخصیت تاریخی ای به همین نام پرداخته اند.

بابک خرمدین، نام سرداری ایرانی بود که بر ضد خلافت عباسی شورید. وقتی که بازداشت و به سامرا فرستاده شد، خلیفه عباسی ابتدا دستور داد دست‌ هایش را قطع کنند و سپس او را دار زدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

حوادث