کد خبر : 10717
تاریخ انتشار : جمعه 31 فروردین 1403 - 10:52
-

گروه ترجمه ؛

ترند عجیب زیبایی برای از بین بردن چین و چروک با تزریق اسپرم ماهی سالمون به صورت

ترند عجیب زیبایی برای از بین بردن چین و چروک با تزریق اسپرم ماهی سالمون به صورت
یک ترند جدید زیبایی شامل تزریق اسپرم ماهی سالمون به صورت که می‌تواند پوست شما را کبود و پوشیده از لکه‌های خونی کند ۴۰۰ پوند هزینه دارد. این روش که بین سلبریتی‌هایی مانند جنیفر آنیستون محبوبیت دارد، شش ماه طول می‌کشد تا اثرات جوانسازی خود را آشکار کند.؛

 

سیب پرسحوراسادات گوهری-  یک ترند جدید زیبایی شامل تزریق اسپرم ماهی سالمون به صورت که می‌تواند پوست شما را کبود و پوشیده از لکه‌های خونی کند ۴۰۰ پوند هزینه دارد. این روش که بین سلبریتی‌هایی مانند جنیفر آنیستون محبوبیت دارد، شش ماه طول می‌کشد تا اثرات جوانسازی خود را آشکار کند.

گفته می‌شود پلی‌نوکلئوتیدها، مولکول‌های DNA استخراج شده از اسپرم ماهی، علاوه بر اثرات مشابه بوتاکس به مشتریان پوستی جوان و چهره‌ای بچه‌گانه (baby face) می‌بخشد.

با این حال ویدئوهای یک کاربر تیک‌تاک که این تزریق را انجام داده نشان از بروز برجستگی‌هایی روی صورتش دارد که شبیه نیش زنبور است.

کاربران دیگر نیز تصاویری از خود منتشر کرده‌اند که آنها را با صورت کبود و خون خشک‌شده نشان می‌دهد.

با این حال پرستاران زیبایی که این درمان را ارائه می‌کنند اصرار دارند که این کبودی‌ها موقتی‌اند.

طرفداران این روش می‌گویند پلی‌نوکلئوتیدها جایگزینی «طبیعی» برای سایر ترکیبات مانند بوتاکس و فیلر هستند. برخی پزشکان ادعا می‌کنند که این دارو نسبت به سایر مواد آرایشی تزریقی که با فهرستی از عوارض از جمله مسدود شدن رگ‌های خونی، پوست برآمده و عفونت مرتبط هستند، بی‌خطرتر است.

در این روش از مولکول‌های دی‌ان‌ای خالص و استریل‌شده استخراج شده از اسپرم ماهی قزل‌آلا یا سالمون استفاده می‌شود که به عنوان پلی‌نوکلئوتید شناخته می‌شود و دارای اثرات ضدالتهابی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

حوادث