کد خبر : 6457
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 27 تیر 1392 - 14:27
-

گروه ترجمه ؛

چرخشی در دایره

چرخشی در دایره
اگر طرفدار دايره هستيد و ترجيح مي دهيد به طور مثال براي خانه تان وسايلي بخريد كه دايره اي شكل هستند، خواننده نقطه سر خط امروز ما باشيد تا خود را بيشتر بشناسيد:؛

سیب پرس سید عنایت الله گوهری– بررسی ها نشان داده است که هر فردی به یک شکل هندسی علاقه بیشتری دارد و اگر بنا باشد از بین اشکال هندسی گوناگون یکی را انتخاب کند، فورا به سراغ همان شکل می رود. به طور مثال، گروهی به اشکال چهار ضلعی مانند مربع یا مستطیل علاقه دارند و یا گروهی دیگر اشکال مثلثی شکل را ترجیح می دهند.
حال، روانشناسان معتقدند که این انتخاب و گرایش می تواند نشانگر برخی از وی‍‍‍ژگی های آن شخص باشد و از برخی خصوصیات آدمی سخن بگوید.
اگر طرفدار دایره هستید و ترجیح می دهید به طور مثال برای خانه تان وسایلی بخرید که دایره ای شکل هستند، خواننده نقطه سر خط امروز ما باشید تا خود را بیشتر بشناسید:
۱- شما شخص آرامی هستید و همه چیز را ساده قلمداد می کنید.
۲- طرفدار راحتی هستید و زیاد به خود سختی نمی دهید.
۳- علاقه دارید که در فضای کاملا راحت کار کنید، مثلا ترجیح می دهید که در اتاق کارتان یک کاناپه داشته باشید که روی آن بنشینید و به کارتان برسید.
۴- زیاد مرتب نیستید و هنگام کار معمولا انبوهی کاغذ روی میزتان به چشم می خورد. از یاد نبرید که بعد از اتمام کار روی میز را تمیز کنید.
۵- به رنگ های گرم، روشن و براق علاقه دارید.
۶- به طبیعت علاقه دارید و ترجیح می دهید که روی میز کار یا غذایتان شاخه ای گل بگذارید. بعضی اوقات در کنار این شاخه گل، قاب عکسی از خانواده خود را نیز قرار می دهید.
۷- به زندگی اجتماعی علاقه بسیاری دارید. دوستان زیادی دارید و سعی می کنید هر از گاهی آنها را به خانه خود دعوت کنید.
۸- فرد حساسی هستید و برای دیگران اهمیت و احترام بسیاری قائلید.
۹- از زندگی لذت می برید. سعی می کنید در هر موقعیتی که قرار دارید حسابی خوش بگذرانید. برای فراهم کردن اوقات خوش برای خانواده و دوستان نیز هر آنچه که از دستتان برمی آید، انجام می دهید.
۱۰- از شاد بودن و شاد کردن دیگران لذت می برید.
۱۱- همیشه برای کمک به دیگران و رفع مشکل آنها پیشقدم هستید.
۱۲- با درگیری میانه خوبی ندارید و غالبا در اینگونه مواقع با شکست مواجه می شوید. به طور مثال در یک بحث و مناظره عادی نیز نمی توانید به راحتی عقاید خود را بیان کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

حوادث