کد خبر : 1573
تاریخ انتشار : شنبه 10 فروردین 1398 - 19:33
دسته‌بندی نشده
-

مهمترین هدف پست بین الملل، نقش آفرینی در توسعه تجارت الکترونیک است

مهمترین هدف پست بین الملل، نقش آفرینی در توسعه تجارت الکترونیک است
مدیر کل دفتر امور پست بین الملل گفت: در عرصه ارتباطات منطقه ای و بین المللی به دنبال توسعه تجارت الکترونیک هستیم.؛

محمد مهدی بهرامی افزود: با توجه به تجربه پست های موفق دنیا مبنی بر حضور چشمگیر در عرصه کسب و کارهای اینترنتی و ارایه خدمات به متقاضیان در  این حوزه؛ حضور پررنگ تر در این عرصه در دستور کار قرار دارد.

بهرامی با اشاره به اجلاس پیش روی اتحادیه پستی جهانی در فروردین ماه ۹۸ در سوئیس، اظهار داشت: برنامه ریزی هایی جهت حضور در این اجلاس جهانی و اجلاس منطقه ای آسیا و اقیانوسیه که حدود مرداد ماه ۹۸ در ژاپن برگزار می شود؛ صورت گرفته و پیشنهاداتی در این زمینه به برخی کشورها ارایه خواهد شد.

وی ریاست دوره ای ایران در اتحادیه پستی آسیا و اقیانوسیه از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۱ را فرصتی مغتنم برای طرح دیدگاه های شرکت ملی پست عنوان کرد و افزود: مهمترین برنامه ایران در این دوره، ارتقا کیفیت سرویس های فیزیکی اعم از پست نامه و امانات، سرویس های الکترونیکی، امنیت پستی و همچنین اتخاذ راهبردهای جدید منطقه ای به منظور بهبود عملکرد خدمات، است.

مدیر کل دفتر امور پست بین الملل در خصوص تاثیر اعمال تحریم های جدید آمریکا بر صنعت پست ایران، گفت: پست های دولتی کمتر متاثر از این تحریم ها شده اند؛ رشد قابل توجه مرسولات صادره پست خارجه در ۱۱ ماهه سال ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال ۹۶ موید این مطلب است.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

حوادث