کد خبر : 1502
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 اسفند 1397 - 17:09
دسته‌بندی نشده
-

دویست و شصتمین شماره فصلنامه ارتباطات منتشر شد

دویست و شصتمین شماره فصلنامه ارتباطات منتشر شد
فصلنامه ارتباطات، دویست و شصتمین شماره خود را با موضوع « رضایت کارکنان ، رضایت مشتریان» به همراه مهم ترین رویدادها و اخبار فصل زمستان شرکت مخابرات ایران منتشر کرد.؛

مدیرمسوول در سرمقاله این شماره مجله، به موضوع رضایت کارکنان و تاثیر آن بر رضایت مشتریان پرداخت و به این نکته اشاره کرد که مشتری به عنوان کسی که با پرداخت هزینه ای از خدمات و محصولات شرکت استفاده می کند ، می تواند فقط یکبار با ما در ارتباط باشد و یا به عنوان مشتری بالقوه ، تصمیم بگیرد از خدمات و محصولات ما استفاده کند ولی در نگاهی جهان شمول تر مشتری همه آنهایی هستند که با شرکت در ارتباطند . از همسر و فرزند گرفته تا کارمند و دوست.

در بخش دیگری از این سرمقاله همچنین به نقش رضایت کارکنان بر رضایت مشتری تاکید کرده و آمده است:شرکت زمانی می تواند از مشتری مداری بگوید که ابتدا موضوع کارمند مداری و اهمیت آن را درک کرده باشد . در سازمان هایی که همه چیز در رابطه رییس و مرئوسی خلاصه می شود،چه طور می توان انتظار داشت که کارمند در برخورد با مشتری خاطره خوبی از محصولات شرکت را در ذهن او فراهم کند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این شماره «ارتباطات» در پیام نوروزی، خطاب به کارکنان شرکت ، سال جدید را به تمامی همکاران تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد:« سال جدید را با همت و سخت کوشی مضاعف وروحیه ای شاداب تر در کنار هم آغاز کنیم و با گام های مفید و خیرخواهانه برای یکدیگر در درون سازمان وارایه خدمات بهتر برای مشتریان دربیرون سازمان موجبات توسعه پایدار را برای شرکت فراهم آوریم.»

در بخش گزارش ها ، نیز ، این شماره فصلنامه «ارتباطات» شامل موضوعات متنوع و خواندنی زیادی بود که به شرح زیر است:
– قانون بقای کارکنان و مشتریان در گهواره نیوتن
– دستاوردهای شرکت مخابرات ایران در سال ۱۳۹۷
– رویدادهای زمستانی شرکت مخابرات ایران و گرامیداشت چهل سال تلاش
– در نشستی با خبرنگاران ؛ مدیرعامل عملکرد سال ۹۷ را تشریح کرد
– نیم نگاهی به دنیای تبلیغات
– یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران برگزار شد
– آیین های نوروز باستان

در بخش «بورس» ، گزارشی از عملکرد یکساله شرکت مخابرات ایران در بازار بورس اعلام شده است.
در بخش «فرهنگ وسازمان» گزارشی از نتیجه سنجش بلوغ مدیریت دانش که توسط اداره کل توسعه و آموزش کارکنان در معاونت توسعه سرمایه انسانی شرکت مخابرات ایران انجام شده بود؛ آمده است.

در بخش دانش تحول ، نیز موضوعات متنوعی چون : « اکسیر رضایت مشتری ، مشارکت بهینه کارکنان» ، «ده راه برای افزایش مشارکت کارکنان» و « ضرورت پشتیبانی دیتا برای حفظ اعتبار سازمان » به رشته تحریر درآمده است.

«گزارش دیلویت در زمینه ۵G در سال ۲۰۱۹»، «فرایندهای کسب و کار اپراتورها»، «نگاهی به روند های مخابرات در سال ۲۰۱۹» و «نگاهی به وضعیت تحول دیجیتالی در مخابرات» نیز عناوین مطالبی است که در بخش جهان نما می خوانید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

حوادث