مبیننت نحوه دریافت خدمات پشتیبانی در ایام نوروز را اعلام کرد
شرکت ارتباطات مبیننت در آستانهی تعطیلات نوروز، بهمنظور حفظ حقوق مشترکین خود و ارائهی پشتیبانی از خدمات اینترنت بیسیم ثابت، نحوهی دریافت خدمات پشتیبانی را در روزهای تعطیل اعلام کرد.؛
به گزارش سیبنا، براین اساس مشترکین اینترنت TD-LTE این شرکت میتوانند با شماره تلفن سراسری ۱۵۷۵، بدون وارد کردن کُد شهر، سوالات و مشکلات احتمالی را بهصورت ۲۴ ساعته با کارشناسان مبیننت مطرح کنند.
همچنین وبسایت و سامانهی My.mobinnet.ir هم مانند گذشته آمادهی ثبت تیکتهای موردنظر مشترکین و ارجاع آن به کارشناسان مبیننت هستند. در عینحال دفتر پیشخوان مبیننت واقع در ساختمان این شرکت در خیابان شهید مطهری نیز در ساعات اداری روزهای تعطیل آمادهی ارائهی خدمات حضوری پشتیبانی به تمامی مشترکین این شرکت خواهد بود. مبیننت برای تمامی مشترکین این شرکت و مردم سرافراز ایران آروزی سالی توام با موفقیت، سلامتی و شادکامی دارد.
برچسب ها :دانش و فن آوری
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰