کد خبر : 1646
تاریخ انتشار : جمعه 16 فروردین 1398 - 16:35
دسته‌بندی نشده
-

همه سایت های نسل دوم همراه اول و ایرانسل در پلدختر روشن هستند

همه سایت های نسل دوم همراه اول و ایرانسل در پلدختر روشن هستند
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از شروع فعالیت پست بانک پلدختر خبر داد و اعلام کرد: همه سایتهای نسل دوم همراه اول وایرانسل در پلدختر روشن هستند و نسل سوم و چهارم تلفن همراه تا ظهر فردا (جمعه) در این شهرستان فعال می شود. ؛
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات که به عنوان نماینده رییس جمهوری برای نظارت بر روند امدادرسانی و تسریع امور در شهرستان پلدختر حضور دارد در گزارشی به مردم از فعال شدن نسل سوم و چهارم تلفن همراه در نورآباد خبر داد و در توییتر نوشت: همه سایتهای نسل دوم همراه اول و ایرانسل در پلدختر روشن هستند و نسل سوم و چهارم تلفن همراه (این شهرستان) تا ظهر فردا (جمعه) فعال می شود.
وی با اشاره به شروع فعالیت پست بانک پلدختر، افزود: ارتباط برای سایر بانکها فراهم است و ۵۰۰دستگاه کارتخوان سیار بانک پارسیان،  فردا در پلدختر توزیع می شود.
آذری جهرمی همچنین در توییت دیگری از اختصاص محل تجهیز شده ای برای فعالیت خبری در پلدختر خبر داد و اظهار کرد: برای خبرنگاران، تمهیدات ویژه دسترسی رایگان به اینترنت پرسرعت، فاکس و … در شعبه پست بانک مستقر در خیابان امام خمینی(ره) پلدختر، فراهم شده است تا روند اطلاع رسانی تسریع شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

حوادث