کد خبر : 1776
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 20 فروردین 1398 - 21:51
دسته‌بندی نشده
-

شناسایی شرکت‌های برتر فناوری اطلاعات در توسعه اقتصادی

شناسایی شرکت‌های برتر فناوری اطلاعات در توسعه اقتصادی
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای شرکت‌های برتر فناوری اطلاعات (IT) در توسعه اقتصادی را شناسایی و معرفی می‌کنند. ؛

در جشنواره فاوای ۱۳۹۸ شرکت‌های برتر در حوزه فناوری اطلاعات از منظر توسعه اقتصادی، با همکاری سازمان نظام صنفی رایانه‌ای شناسایی شده و اسامی برگزیدگان در برنامه‌ای با حضور وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات اعلام شده و از آنان در قالب بسته‌های حمایتی، از جمله حضور در رویدادهای بین‌المللی و معرفی به عنوان نمایندگان کشور، تقدیر به عمل می‌آید.

ارزیابی شرکت‌های برتر در توسعه اقتصادی با بهره‌گیری از معیارهایی نظیر حجم فروش، اشتغال‌زایی، صادرات و بهرره‌وری انجام می‌شود. شرکت‌های متوسط و کوچک برتر در توسعه اقتصادی نیز با تاکید بر میزان رشد آنها در همین معیارها ارزیابی می‌شوند. اطلاعات بیشتر در خصوص شاخص‌های اندازه‌گیری و مستنداتی که شرکت‌کنندگان باید ارسال کنند، در سایت جشنواره به آدرس https://festfava.ict.gov.ir/fa/mehvar/it ذکر شده است.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه سایت جشنواره به آدرس http://festava.ict.gov.ir صرفا در یکی از زیر محورهای «شرکت‌های برتر» یا «کسب‌وکارهای متوسط/کوچک با بالاترین رشد» شرکت کرده و مستندات لازم برای اندازه‌گیری شاخص‌های فوق را حداکثر تا پایان فروردین ماه سال جاری ارسال کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

حوادث