کد خبر : 1828
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 فروردین 1398 - 22:36
-

عشق‌ممنوعه زن‌متاهل رنگ‌خون گرفت

عشق‌ممنوعه زن‌متاهل رنگ‌خون گرفت
این زن که لاله نام دارد به ماموران پلیس خبرداد شوهرش گم شده‌ است. این زن مدعی شد تماس تلفنی با شوهرش گرفته شده و بعد از این تماس هم او از خانه خارج شده و دیگر برنگشته‌ است. ؛

زنی که در جریان یک عشق ممنوعه نقشه قتل شوهرش را کشیده و با مرد مورد علاقه‌اش آن ر ا اجرا کرده‌است در حالی همچنان در زندان به سر می برد که دو عامل قتل موفق به جلب رضایت اولیای‌دم شدند.

 

به گزارش دوات آنلاین این زن که لاله نام دارد سال ۸۹ به ماموران پلیس خبرداد شوهرش گم شده‌ است. این زن مدعی شد تماس تلفنی با شوهرش گرفته شده و بعد از این تماس هم او از خانه خارج شده و دیگر برنگشته‌ است.

زن جوان به ماموران گفت: شوهرم بعد از یک تماس تلفنی گفت دستگاه عابربانک خراب شده و باید برود. او کارمند بانک بود وقتی رفت دیگر برنگشت.

پلیس تحقیقات خود را آغاز کرد و متوجه شد مقتول اصلا به بانک نرفته‌ است. بررسی‌های بیشتر نشان داد لاله همسر مرد مفقود شده از مدتی قبل با فردی رابطه داشته و پیامک‌های مشکوکی نیز برای چند نفر دیگر فرستاده است.

وقتی لاله بازداشت شد به دست داشتن در قتل شوهرش اعتراف کرد و گفت: من در جریان بودم که می‌خواستند بلایی به سر شوهرم بیاورند. مدتی بود که مردی به نام خسرو به من ابراز احساسات می‌کرد. خسرو به من گفته‌ بود حاضر است در صورتی که از شوهرم جدا شوم با من ازدواج کند اما شوهرم من را طلاق نمی‌داد تا اینکه خسرو تصمیم به قتل او گرفت و دو نفر را اجیر کرد که این کار را بکنند. خسرو به آنها پول داد و روز حادثه شوهرم را در تله انداختند. با توجه به اینکه من گفته‌ بودم درصورتیکه دستگاه عابربانک خراب شود شوهر من باید به بانک برود آنها دستگاه را خراب کردند و بعد موضوع را گزارش دادند. وقتی به شوهرم خبر رسید که دستگاه خراب است او  برای اینکه دستگاه را تعمیر کند از خانه بیرون رفت. من هم به دو نفر که خسرو اجیرکرده‌ بود خبردادم و آنها شوهرم را در بین راه دزدیدند و به قتل رساندند.

با توجه به این گفته‌ها بود که علاوه بر لاله دو مرد دیگر به نام‌های یونس و حامد بازداشت شدند و خسرو نیز چند روز بعد دستگیر شد.

هرچند خسرو ادعا می‌کرد در این قتل نقشی ندارد اما با اعترافات دو متهم دیگر پرونده او نیز به اتهام معاونت در قتل به دادگاه فرستاده‌شد.

خسرو در بازجویی‌ها گفت: من چند سال پیش با لاله ارتباط داشتم و مدتی بعد  وقتی فهمیدم شوهر دارد او را رها و با زن دیگری ازدواج کردم اما بعد فهمیدم که همسرم از اقوام لاله است. به همین دلیل مجبور بودم گاهی لاله را ببینم اما اصلا با او در تماس نبودم و وقتی تلفن می کرد جوابش را نمی‌دانم و حالا هم برای انتقام گیری چنین حرفی درباره من می‌زند.

وقتی دو متهم یعنی حامد و یونس در جایگاه قرار گرفتند آنها اعتراف کردند پول را برای انجام قتل از خسرو دریافت کرده‌اند.

در نهایت قضات بعد از محاکمه وارد شور شدند و حامد و یونس را به قصاص و لاله را به ۲۵ سال حبس و ۹۹ ضربه شلاق و خسرو را به ۱۵ سال حبس و ۹۹ ضربه شلاق محکوم کردند.

رای صادره در دیوان عالی کشور مورد تایید قرار گرفت و در نهایت یونس و حامد برای اجرای حکم به بخش اجرای احکام دادسرای جنایی تهران معرفی شدند اما آنها سرانجام موفق به جلب رضایت اولیای‌ دم شدند و این بار برای محاکمه به لحاظ جنبه عمومی جرم در شعبه ۴ حاضر شدند.

متهمان ضمن ابراز پشیمانی از دادگاه درخواست بخشش کردند. با پایان جلسه دادگاه قضات برای تصمیم‌گیری در این خصوص وارد شور شدند. این در حالیست که دو متهم دیگر پرونده همچنان در زندان به سر می‌بردند و تغییری در میزان مجازات آنها ایجاد نشده‌ است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

حوادث