کد خبر : 3804
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 5 فروردین 1399 - 19:41
-

یادداشت اختصاصی؛

فردای توسعه یافته تری در زندگی هزاره منتظرتان است!

فردای توسعه یافته تری در زندگی هزاره منتظرتان است!
هزارتوی فناوری های پیشرفته در عصری به نام جامعه اطلاعاتی در هزاره سوم میلادی و توسعه ابزارهای ارتباطاتی و اطلاعاتی، زندگی بشر را دگرگون از کاربری های خود ساخته است.؛

محمد فواد رحمان سرشت/سیب پرس

 

وقتی در خیابان قدم می زنید که به صورت هوشمند کنترل می شود حتی وقتی با خودروی خودران می رانید، چراغ های راهنمایی هم بکمک هوش مصنوعی کنترل می شوند و نرم افزار هوشمند شما را به مقصد راهنمایی می کند، دیگر نگران برخی حوادث نیستید چون از قبل شناسایی و پیش بینی شده اند.

هر نقطه ای از این شهر هوشمند که زندگی می کنید با دوربین های نامحسوس و محسوسی کنترل می شود.

شبکه های ارتباطی و آنچه از آن ها برای جستجو و کنکاش در اطلاعات مورد نظرتان استفاده می کنید، هوشمندانه تفکرتان را تعقیب می کنند؛ اراده کنید مبتنی بر سیستم های کنترل هوشمند فروشگاهی آنچه مد نظرتان است مهیا و با پهپاد برایتان ارسال می شود، شما هم لازم نیست دست توی جیب کنید و وجه آن را نقدا پرداخت کنید یا معطل بمانید، چون همه پروسه خرید و پرداخت بصورت مکانیزه و در کمترین زمان انجام می شود و شما صرفا کالا یا خدمت دلخواه تان را در زمان مورد نظرتان براحتی تحویل می گیرید.

نیازی نیست نگران نظافت منزلتان باشید چون ربات هوشمند همه تنظیمات خاص را برای تمیزی خانه هوشمندتان انجام میدهد!

بروید به مهمانی و وقتی باز میگردید همه چیز از نظافت منزل گرفته تا آبیاری گلدان ها، پاسخگویی به تلفن ها و مراجعان احتمالی به خانه تان، تنظیم نور اتاق نشیمنتان و خلاصه هزار و یک کار و فرایند دیگر خود به خود بصورت برنامه ریزی شده صورت گرفته است.

موقع بازگشت به خانه براحتی در مسیر، کتاب الکترونیکی بخوانید یا صوتی گوش کنید و یا در کلاس همراه یا اینترنتی بصورت آنلاین یا آفلاین شرکت کنید، آموزش ببیند و آزمون دهید.

ایمیل ها و پیام های ضروری تان را هم با ساعت هوشمندتان چک کنید.

اگر حوصله ندارید یا می خواهید در وقت و انرژی تان صرفه جویی کنید در دورهمی یا تولد دوستان تان بصورت مجازی در شبکه اجتماعی شرکت کنید یا به بازدید مجازی از موزه یا گردشگری الکترونیکی بپردازید.

گرفتن یک دوش آب گرم هم که انرژی گرمایی آن با سلول های خورشیدی تامین شده است می چسبد.

روز تمام شد فارغ از بسیاری امکانات دیگر در عصر دیجیتالی، در تختخواب هوشمندتان دراز بکشید و پس از تماشای فیلم دلخواه تان از طریق تلویزیون هوشمند، سپس با فناوری اینترنت اشیا کنترل یخچال، مبلمان و سایر وسایل منزلتان را پس از روزآمدسازی خودبخودیشان به هم بسپارید و راحت بخوابید؛ فردای توسعه یافته تری در زندگی هزاره منتظرتان است!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

حوادث