کد خبر : 4101
تاریخ انتشار : جمعه 20 تیر 1399 - 1:06
-

یادداشت اختصاصی؛

درباره صندوق واسطه‌گری فلزی «دارا سوم» بیشتر بدانیم

درباره صندوق واسطه‌گری فلزی «دارا سوم» بیشتر بدانیم
صندوق واسطه گری مالی سوم صندوق واسطه گری فلزی شامل سهام خودرویی و فلزی است و البته احتمال جایجایی و اضافه و کم شدن نمادها در آن هست. صندوق واسطه گری فلزی شامل ۴ شرکت: ایران خودرو، فولاد مبارکه، ملی مس ایران و سایپا بوده که از سهام خوب بازار سرمایه ایران در سال رویایی ۱۳۹۹ به شمار می رود.؛

علی زمانی/سیبنا

صندوق واسطه گری مالی سوم یا صندوق واسطه گری فلزی یا صندوق دارا سوم یا صندوق پذیره نویسی سوم از جمله صندوق های قابل معامله یا همان ETF است که دولت در تابستان یا پاییز ۹۹ عرضه می کند. قیمت عرضه صندوق واسطه گری مالی سوم و زمان عرضه صندوق واسطه گری مالی سوم فلزی و خودرویی را در همین گفتار به روز رسانی خواهیم کرد.

واحدهای صندوق واسطه گری مالی سوم مثل واحدهای صندوق واسطه گری مالی یکم (سهام بانکی با نماد دارا یکم) و واحدهای صندوق واسطه گری مالی دوم (سهام پالایشگاهی با نماد دارا دوم) از صندوق های قابل معامله در بورس پس از عرضه است و اطلاعاتش از طریق سایت TSETMC.COM که یکی از پربیننده ترین سایت های ایرانیان در سال ۹۹ است، قابل دسترس می باشد.

صندوق واسطه گری مالی سوم صندوق واسطه گری فلزی شامل سهام خودرویی و فلزی است و البته احتمال جایجایی و اضافه و کم شدن نمادها در آن هست. صندوق واسطه گری فلزی شامل ۴ شرکت: ایران خودرو، فولاد مبارکه، ملی مس ایران و سایپا بوده که از سهام خوب بازار سرمایه ایران در سال رویایی ۱۳۹۹ به شمار می رود.

در صندوق واسطه گری مالی سوم یا دارا سوم، انتظار حضور ۴ نماد : فملی، فولاد، خودرو و خساپا داریم. انتظار می رود قیمت نمادهای ۴ گانه در صندوق واسطه گری مالی سوم (دارا سوم) تا اسفند ۹۹، بیش از ۲۰۰ درصد افزایش یابد. لذا اگر سهامدار این سهام خوب در پرتفو هستید، تا اخر سال ۹۹ سهامداری کنید.

در صورتی که خریدار صندوق واسطه گری مالی سوم (دارا سوم) بودید نیز تا پایان سال، همچنان سهامداری کنید. بعضی از سهام عرضه شده در صندوق واسطه گری مالی سوم (دارا سوم)، از سهام مشمول پرتفو سهام عدالت هم محسوب می شود مثل خودرو. سهام عدالت در اختیار ۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر قرار گرفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

حوادث