کد خبر : 6302
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 تیر 1400 - 10:50
-

به جای بیانیه دادن زاویه دیدتان را عوض کنید

به جای بیانیه دادن زاویه دیدتان را عوض کنید
این است واقعیت موجود در کشورمان است ! زندگی خبرنگاری همین است.خبرنگاران در واقع مسافر کشی می کنند.مسافر کش های فرهنگی.همه را به مقصد می رسانند و خود در انتها به جای اول باز می گردند. ؛

مهدی نورعلیشاهی/سیب پرس: یادم می آید سالی پیش تر به جلسه ای در سازمان تامین اجتماعی با حضور نماینده بخش مشاغل سخت و زیان آور وزارت کار دعوت شدم. از ابتدا صندلی مرا هم آنسو تر گذاشته بودند و خودشان انگار گروه شدند در سوی دیگر.برای چه؟ برای اینکه معنی ندارد خبرنگاری جزو مشاغل سخت و زیان آور باشد.حتی زبان تیز تر کردند که:زیر کولر نشسته اید و میخواهید خود را با کارگر معدن زیر آفتاب سوزان مقایسه کنید.پاسخ دادم می دانید چرا قانون گذار خبرنگار را در زیر شاخه مشاغل سخت اعصاب و روان برای این امر قرار داده چون خبرنگار حتی وقتی میخواهد بخوابد هم به فکر نگارش یا تبعات پس از نگارش مطلب فردایش هست.نتوانستند راه به جایی ببرند و عملیات ناکام ماند!
از دیروز که خبر سقوط اتوبوس آمده خیلی ها پیام دادند و بیانیه و ذکر مصیبت.به جای این کارها بروید دنبال حرمت بخشیدن به شان خبرنگار باشید.قلک نبینیدش که با پول خردی شاد کنید.نردبان نبینیدش که وقتی بالا رفتید او را گوشه ای رها کنید. رعایت حرمت خبرنگاری گمشده تمامی رفتارهای مسئولین در قبال این صنف است. خودشان لابد با لندکروز رفته اند و خبرنگاران با اتوبوس از رده خارج.
این است واقعیت موجود در کشورمان است ! زندگی خبرنگاری همین است.خبرنگاران در واقع مسافر کشی می کنند.مسافر کش های فرهنگی.همه را به مقصد می رسانند و خود در انتها به جای اول باز می گردند.

پی نوشت: از جناب آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب میخواهم از بعد قضایی مسببان اهمال صورت گرفته در خصوص موضوع جابجایی خبرنگاران این سفر رسانه ای با علم مسئولین مجری مبنی بر مستعمل بودن اتوبوس،نسبت به معرفی مجرمین دستورات لازم را صادر نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

حوادث