کد خبر : 697
تاریخ انتشار : شنبه 4 اسفند 1397 - 8:08
-

به دلایل نامعلوم و نامشخص؛

پدر توییتر این پیام رسان را ترک می کند

پدر توییتر این پیام رسان را ترک می کند
ویلیامز که یکی از بنیانگذاران توییتر و از مهمترین مدیران اجرایی پیام رسان اجتماعی به شمار می رود به زودی ، از هیئت مدیره استعفا داده و این پیام رسان را به علت آنچه او آن را تمرکز بر روی "پروژه های دیگر" نامیده است ، ترک می کند.؛

اوان ویلیامز، بنیانگذار توییتر، هیئت مدیره این پیام رسان معروف و معتبر جهانی را ترک می کند

به گزارش سایت خبری تحلیلی سیبنا؛ ویلیامز که یکی از بنیانگذاران توییتر و از مهمترین مدیران اجرایی پیام رسان اجتماعی به شمار می رود به زودی ، از هیئت مدیره استعفا داده و این پیام رسان را به علت آنچه او آن را تمرکز بر روی “پروژه های دیگر” نامیده است ، ترک می کند.

بر اساس گزارش روز جمعه کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده، ویلیامز هیئت مدیره توییتر را در پایان ماه جاری ترک خواهد کرد.

ویلیامز در این پرونده گفت: “این ۱۳ سال باور نکردنی بوده است و من افتخار می کنم که توییتر در طول زمانی که من عهده دار مسئولیت آن بوده ام شرکتی موفق بوده است هرچند که هنوز علت اصلی کناره گیری ویلیامز از این سمت مشخص نیست اما . به گفته ویلیامز از این به بعد او به طور شخصی با تیمی دیگر بر روی پروژه های دیگر به انجام فعالیت خواهد پرداخت.

ویلیامز هشت سال پیش توجه خود را به اقدامات جدیدی همچون ایجاد پلتفرم محبوب آنلاین پلتفرم Medium متمرکز کرد.

اوان ویلیامز (به انگلیسی: Evan Williams) (متولد ۳۱ مارس، ۱۹۷۲) کارآفرین آمریکایی و مؤسس چندین شرکت اینترنتی است، دو تارنما از ده تارنمای برتر اینترنت توسط شرکت‌های اوان ویلیامز ایجاد شده‌است، از جمله معروف‌ترین آنها می‌توان تارنماهای بلاگر و توییتر را نام برد.

اوان ویلیامز را بیشتر بشناسیم====>کلیک

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

حوادث