کد خبر : 9821
تاریخ انتشار : شنبه 12 آذر 1401 - 10:37
-

یادداشت اختصاصی؛

عبرت ها و درس های فتنه ۱۴۰۱

عبرت ها و درس های فتنه ۱۴۰۱
بنا بر فرموده امیرالمؤمنین علی علیه السلام با این مضمون که در باره فتنه ، فرمودند : فتنه ها چون می آیند گنگ و مبهم و آمیخته ای از حق و باطل اند که هر کسی را فریب می دهد مگر آن که اهل بصر و نظر باشی و یا در قلعه حصن حصین ولایت باشی ، اما‌ وقتی فتنه رفت روشن می کند آن چه در ابتدا مبهم بود. و شفاف می شود حق و باطل و آن گاه اهداف پنهان و پشت پرده بازیگران تهی مغز و صحنه گردانان و پادوها مشخص می شود و مشخص می شود که تب و تاب غرب گراها و غرب زدگان داخلی برای مردم و برای جوانان و برای زنان نبوده است.؛

سیبنا-دکتر ابوالقاسم فاتحی دهاقانی – بنا بر فرموده امیرالمؤمنین علی علیه السلام با این مضمون که در باره فتنه ، فرمودند : فتنه ها چون می آیند گنگ و مبهم و آمیخته ای از حق و باطل اند که هر کسی را فریب می دهد مگر آن که اهل بصر و نظر باشی و یا در قلعه حصن حصین ولایت باشی ، اما‌ وقتی فتنه رفت روشن می کند آن چه در ابتدا مبهم بود. و شفاف می شود حق و باطل و آن گاه اهداف پنهان و پشت پرده بازیگران تهی مغز و صحنه گردانان و پادوها مشخص می شود و مشخص می شود که تب و تاب غرب گراها و غرب زدگان داخلی برای مردم و برای جوانان و برای زنان نبوده است.

آنان به شهادت تاریخ معاصر ایران درد مردم ندارند، درد وابستگی ، درد خودفروختگی ، درد وطن فروشی و درد سرسپردگی به دولت های استعمارگر شرقی یا غربی را دارند. اکنون که‌ غبار فتنه و فتنه گران رو به نقطه پایانی است ، کم کم ، همه چیز شفاف می شود. آن هم از زبان خودشان . در این نوشته قصد آن است که به برخی از این شفافیت ها و پشت پرده ها که رو شده است اشاره شود. این برای چندمین بار است که اهداف پشت پرده آمریکایی ها و صهیونیست ها رو می شود .اهدافی که می کوشید تا با حمایت مستقیم و غیر مستقیم از آشوب گران از طریق رسانه های اینترنشنال و بی بی سی و من و تو و صدای آمریکا این دجالان آخرالزمانی دست به تغییر نظام‌ بزنند و نظامی دست نشانده را جایگزین آن سازند.

متاسفانه در داخل هم کسانی از روی غفلت یا نا آگاهی و یا از روی شرارت با آنان همراهی کردند.. نمی خواهم بیوست های اجتماعی و سیاسی و اقتصادی اعتراضات را نادیده بگیرم که به آن در جای خودش باید پرداخت، بویژه در خصوص کج کارکردی های سازمان ها و دستگاههایی که مسئولیت معیشت و مسکن و ازدواج و اشتغال جوانان را در سالهای پس از جنگ تحمیلی بعهده داشتند. اما فتنه اخیر چیزی فراتر از اعتراضات و مطالبات به حق مردم را دنبال می کرد. اتفاقا یکی از جایگاهها و شخصیت هایی که در این سال‌های طولانی از حمایت گران جدی مطالبات مردم و خاصه جوانان بودند و تذکرات لارم را به مسئولین در هر دولت می دادند، مقام معظم رهبری هستند که از قضا با سفارش سرویس های جاسوسی سیا و موساد ناجوانمردانه مورد هتاکی قرار گرفتند که نباید متعجب هم بود زیرا وقتی در تفکر و فرهنگ‌ لیبرالیسم ایرانی شده ، در طول سالیان گذشته برخی ها در رسانه هایرخود با چراغ سبز برخی از به اصطلاح مسئولین واداده جای جلاد و شهید را عوض کردند.

حالا نوبت به جابجایی در ستون فقرات و خیمه گاه سیاسی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی می رسد و آن جایگزینی رهبری شیطان بزرگ با رهبری انقلاب اسلامی بود.اما مانند همیشه محاسبات اشتباه از آب درآمد و* عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد*امروز پیام اصلی و پنهان صداهای دجال آخرالزمانی آشکار شد. امروز توطئه های چند وجهی آمریکایی ها و صهیونیست ها و بن سلمان نقش بر آب شد .امروز مشخص شد مسئله حقوق زنان نیست .

مسئله زن ، زندگی و آزادی نیست.بلکه مسئله مطالبی است که این روزها اززبان لیدرها و پادوهای شکست خورده فرهنک منحط سرمایه داری و جیره خوران متعفن آن در فرهنگ برهنگی کاملا آشکارا شنیده می شود. شاه بیت شعر خودفروختگان را باید در شعارهایی دید که در برابر دو باخت نیم ملی فوتبال ایران در برابر انگلستان ، آن روباه پیر استعمار و آمریکا آن شیر بی یال و کوپال شده ، شادی و خوشحالی گردند و در واقع سرسپردگی و خودفروختگی خود را با کدخدا اعلام کردند و بدین وسیله پنهان خود را آشکار کردند ولی برای پیروزی تیم ملی کشورشان را در برابر ولز اعلام عزاداری کردند. آشوب های اخیر ، روشنگر مسائل دیگری هم بود .این که ایران باید تجزیه شود. ایران باید ضعیف و توسری خور باشد .این که باید برجام های ۲ و ۳ امضا شود. ابن که قدرت موشکی و نظامی نیروهای مسلح کشور از بین برود. تا آمریکایی ها و اسرائیلی ها به راحتی بمب های خود را بر سر مردم بی دفاع بریزند تا پرچم سفید را بالا ببرند و نوکری ارباب را قبول کنند.

این که دوباره زمینه برای حکمرانی و سلطه گروهبان های آمریکایی بر سر پادشاه ایران همانند زمان شاه و قانون کاپیتولاسیون فراهم شود. این که دوباره نفت و گاز و دیگر منابع طبیعی ایران مجانی به آمریکا و اسرائیل داده شود . این که هویت ایرانی اسلامی ما در فرهنگ و تمدن نظام سرمایه داری برای همیشه حل شود. اما اکنون که دود و دم آتش فتنه ها کنار رفته است ، از زبان رهبران اغتشاشات و خارج نشینینان خود فروخته و وطن فروش ، اصل ماجرا یکی یکی بازگو می شود و حقیقت امر روشن می شود.

اما ، هر آن که با خداوند در افتد بی شک ور افتد زیرا چراغی را که ایزد برفروزد   هر آن کس پف کند ریشش بسوزد یا ریشه اش بسوزد. برخی از حقایقی که روشن شد:

۱- روشن شد حرف سردار دل ها و نماد غیرت و شجاعت فرهنگ و هویتایرانی اسلامی ، شهید سلیمانی عزیز که فرمودند : ما ملت امام حسینیم برای چندمین بار درست از آب درآمد و مردم جای جای ایران اسلامی در بدرقه شهدای فتنه اخیر ثابت کردند که واقعا ملت امام حسین هستند ۲- ثابت شد که مردم ایران اسلامی اهل کوفه نیستیند که علی را تنها بگذارند. با شیپورهای، شیطان بزرگ همراه نشدند و نشان دادند سید علی را تنها نگذاشتند و همچنان استوار و ثابت پشت سر امام خامنه ای هستند.۳- روشن شدن برای چندمین بار این خواص بی درد و از فرزندان ابو موسی اشعری ها هستند که درست در بزنگاهها پشت رهبری و پشت مردم و پشت نظام را چگونه خالی می کنند ، فرقی هم نمی کند با چه بهانه ای باشد و یا با چه لباسی و یا با چه سابقه ای ، سکوت آنان در این مدت نمکی بود بر زخم های فرق شکافته شده امیرالمؤمنین علیه السلام در ۱۹ رمضان ۴- برای چندمین بار ثابت شد که این مردم با ایمان و باغیرت و انقلابی کوچه و بازار بودند که در قالب بسبج و یا مدافعان امنیت و یا جهادگران عرصه تببین وارد معرکه شدند و با دست خالی و مظلومانه خون دادند، شکنجه شدند، آبرو دادند تا دین و عزت و غیرت و ناموس و شرف ایرانیان و ایرانی جماعت حفظ شود.۵- صف شیفتگان خدمت را از صف تشنگان قدرت جدا کرد. صف اولی ها را از صف آخری ها ۶- و در آخر صف منتظران واقعی و پا به رکابان حقیقی فرزند حیدر کرار را از صف مدعیان و مقدس مآبان حدا ساخت .منتظری که بزودی خواهد آمد و طومار دنیای مادی و متعفن فرهنگ و تمدن سرمایه داری را در هم می پیچد ان شالله به برکت صلوات ب محمد و آل محمد

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

حوادث