کد خبر : 10196
تاریخ انتشار : پنجشنبه 28 اردیبهشت 1402 - 15:36
-
تولیدی-اختصاصی؛
دیگه چه خبر؟
![دیگه چه خبر؟ دیگه چه خبر؟](http://cibna.ir/wp-content/uploads/2022/12/9187_127-160x100.jpg)
کارشناسان مطلع میگویند اتصال راه آهن رشت-آستارا به ريل جمهوری باکو تا روسیه، اهداف ایران برای تکمیل کریدور شمال-جنوب را محقق نمیکند.؛
کارشناسان مطلع میگویند اتصال راه آهن رشت-آستارا به ریل جمهوری باکو تا روسیه، اهداف ایران برای تکمیل کریدور شمال-جنوب را محقق نمیکند.
علت آن است که ظرفیت حمل بار این ریل قدیمی ۳میلیون تن در سال است.درحالی که هدف گذاری کریدور مذکور حمل ۲۰ میلیون تن بار در سال است.
لذا اصرار به انحصار مسیر کریدور شمال-جنوب به عبور از جمهوری باکو، تله پان ترک اللهی های وفادار به باکو برای محروم کردن ایران از درآمد سرشار و گروگان گرفتن کشورمان در برابر باکو و ترکیه است! مسیرهای کریدوری ایران در شمال کشور باید از ترکمنستان و ارمنستان هم بگذرد و ریل رشت باید به بندر آزاد منطقه کاسپین در نزدیکی انزلی نیز متصل شود.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰