کد خبر : 1845
تاریخ انتشار : جمعه 23 فروردین 1398 - 15:38
دسته‌بندی نشده
-

آماده باش حوزه ICT تا عادی شدن وضعیت بحران در استان خوزستان

آماده باش حوزه ICT تا عادی شدن وضعیت بحران در استان خوزستان
نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خوزستان با اشاره به وقوع سیل در استان خوزستان از آماده باش حوزه ICT تا عادی شدن شرایط در این استان خبر داد. ؛
محمود خسروی نماینده وزیر ارتباطات در خوزستان در نشست با کارگروه تخصصی ارتباطات و فناوری اطلاعات در مدیریت بحران استان خوزستان با اشاره به وضعیت زیرساختی و ارتباطی مناطق سیل زده در شهرها و روستاهای استان خوزستان  بر عزم جدی و حضور مستمر همه مدیران تابعه وزارت در این استان و اپراتورهای ارتباطی تاکید کرد و خواستار تشکیل جلسات مدیریت بحران به صورت روزانه به منظور تصمیم گیری مناسب جهت ارتباطات پایدار استان تا عادی شدن شرایط این استان شد.
وی با بیان اینکه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات توانسته است ارتباطی مطلوب را در مناطق سیل زده در این استان را ایجاد کند، اظهار کرد: تا عادی شدن وضعیت بحران با دیگر مدیران بخش ICT برای ارتباطی پایدار و امن به تلاش و پیگیری مستمر در خوزستان ادامه داده و بصورت روزانه گزارشی از اقدامات انجام شده به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه می شود.
خسروی همچنین با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان دیدار کرد و نسبت به آمادگی کامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای خدمت رسانی به سیل زدگان استان تاکید کرد.
 وی همکاری سازمان فضایی ایران با جمعیت هلال احمر استان خوزستان برای پایش مناطق سیلابی و در معرض خطر توسط پهپادهای امداد و نجات را ازدیگر اقدامات مهم این وزارتخانه دانست.
نماینده وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این استان همچنین  برای بررسی وضعیت ارتباطات، از مراکز زیرساختی ـ مخابراتی شهرهای حمیدیه، سوسنگرد، بستان و چذابه بازدید کرد و خواستار تأمین و نصب تلفن همگانی رایگان توسط شرکت مخابرات منطقه خوزستان در محل اسکان شهروندان سیل زده با هماهنگی جمعیت هلال احمر استان خوزستان شد.
بر اساس این گزارش وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با توجه به وقوع سیل در استان خوزستان، محمود خسروی را به عنوان نماینده خود در این استان برای رسیدگی به مشکلات به وجود آمده مامور کرد  و از وی خواسته است تا به نمایندگی از آذری جهرمی در این خوزستان مستقر باشد و نسبت به بررسی وضعیت و رفع موانع موجود برای ایجاد ارتباط پایدار اقدامات لازم را انجام دهد و گزارش های مربوط به صورت مستمر ارسال کند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

حوادث