پستخونه؛ اپلیکیشن میز خدمت الکترونیکی پست در سال جاری به بهره برداری می رسد
![پستخونه؛ اپلیکیشن میز خدمت الکترونیکی پست در سال جاری به بهره برداری می رسد پستخونه؛ اپلیکیشن میز خدمت الکترونیکی پست در سال جاری به بهره برداری می رسد](http://cibna.ir/wp-content/uploads/2019/04/87094e40-1dd4-4c18-91c5-7d0edf25073d_20190417_101212-160x100.jpg)
علیرضا زرگوش عضو هیئت مدیره با اشاره به نفوذ روز افزون فناوری در زندگی روزمره گفت: پست به دلیل ماهیت خدماتی خود باید از ابزارهای مختلف برای دسترسی شهروندان به خدمات استفاده کند.
وی این طرح را گامی موثر در تحقق حقوق شهروندی دانست و گفت: توجه به نیاز مشتریان و تکریم ارباب رجوع راه های مختلفی دارد که مطمئناً دسترسی آسان به خدمات و با هزینه کم، یکی از اهداف حقوق شهروندی است.
عضو هیئت مدیره همچنین به ضرورت عملی شدن سریع تر دولت الکترونیک اشاره کرد و اظهار داشت: در دوره فراگیری فناوری، نیازمند تحول اداری هستیم که با الکترونیکی شدن امور، بسیاری از مراجعات کم شده و در هزینه ها صرفه جویی خواهد شد.
زرگوش تهیه و بهره برداری از اپلیکیشن موبایلی پستخونه را اقدام مهمی در راستای اجرای میز خدمت الکترونیکی دانست و گفت: این اپلیکیشن با همکاری معاونت های فنی و فناوری انجام شده و به زودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی در خصوص اقدامات کمیته میز خدمت در سال گذشته نیز گفت: تشکیل کمیته ستادی میز خدمت و برگزاری جلسات مرتبط، راه اندازی میز خدمت اطلاع رسانی در مراکز استان ها، آموزش کارکنان در این زمینه، راه اندازی سامانه های نظرسنجی ( پیامکی، پورتال، طرح رانندگی من چگونه است و ….) از جمله اقدامات مهم این کمیته در سال ۹۷ بوده است.
برچسب ها :دانش و فن آوری
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰