کد خبر : 3947
تاریخ انتشار : شنبه 20 اردیبهشت 1399 - 11:57
-

مشاور اقتصادی رهبری: بورس، حباب ندارد؛ مصیبت خوانی نکنید

مشاور اقتصادی رهبری: بورس، حباب ندارد؛ مصیبت خوانی نکنید
دکتر علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام و رئیس گروه مشاوران اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، دیشب برای چندمین بار در اردیبهشت ماه، به تلویزیون آمد و در برنامه گفت و گوی ویژه خبری ۲۲:۳۰ شبکه دوم سیما، درباره نحوه خرید و فروش سهام عدالت، وضعیت کنونی بورس و هم‌چنین رویکرد دولت و نظام برای تقویت بازار سرمایه سخن گفت.؛

دکتر علی آقامحمدی، عضو مجمع تشخیص مصحلت نظام و رئیس گروه مشاوران اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، دیشب برای چندمین بار در اردیبهشت ماه، به تلویزیون آمد و در برنامه گفت و گوی ویژه خبری ۲۲:۳۰ شبکه دوم سیما، درباره نحوه خرید و فروش سهام عدالت، وضعیت کنونی بورس و هم‌چنین رویکرد دولت و نظام برای تقویت بازار سرمایه سخن گفت.

دکتر علی آقامحمدی که چند دوره است به عنوان عضو حقیقی مجمع تشخیص مصلحت نظام انتخاب شده، سابقه مشاوره اقتصادی به دولت احمدی نژاد، قائم مقامی رسانه ملی و سخنگویی شورای عالی امنیت ملی را در کارنامه داشته و از نمایندگان سابق مردم همدان در مجلس شورای اسلامی نیز محسوب می شود.

او در این برنامه، هم چون برنامه های تلویزیونی اخیر، از دولت خواست تا فروش نفت در بورس انرژی را جدی بگیرد تا بورس انرژی، بتواند به جایگاه رفیع خود در بازار سرمایه و اقتصاد ایران، دست یابد. بورس انرژی ایران که مورد تاکید نظام و مشاور اقتصادی رهبر انقلاب است، سال گذشته در سلسله مطالب تحلیلی روزیاتو درباره بورس ایران، به عنوان یکی از شگفت انگیز ترین بازارهای سرمایه کشور معرفی شده بود و از سرمایه گذاران دعوت کردیم که سهم انرژی ۳ را جدی بگیرند.

سهمی که در چند سال اخیر از زیر ۱۰۰۰ تومان به حدود ۱۵۰۰۰ تومان افزایش قیمت داشته و تارگت های باورنکردنی را پیش روی دارد. در بازار بورس انرژی ایران، قرار است، نفت، گازوئیل، بنزین، فرآورده های نفتی، برق، آب، انواع حامل های انرژی در داخل و خارج از کشور، مورد معامله قرار بگیرد و این روند در سال های اخیر، با شتاب تندی از تالار تهران تا کیش، به پیش می رود.

بورس انرژی ایران مثل بورس کالای ایران، ۲ بورس فوق العاده جذاب برای سرمایه گذاری بلند مدت سهامداران گرامی است و به همین خاطر، نمادهای کالا و انرژی۳، مثل بورس و فرابورس، سهام فراکابی های ارزشمند بازار سرمایه ایران را در دهه نخست سده ۱۴ هجری شمسی، ‌تشکیل می دهد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

حوادث