کد خبر : 6064
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 اردیبهشت 1400 - 16:32
-

یادداشت اختصاصی؛

دو راه ساده برای مبارزه با سرطان!

دو راه ساده برای مبارزه با سرطان!
به اين عدد توجه كنيد: 10 ميليون. شايد به خودتان بگوييد، خب عدد عجيبي هم نيست؛ اما اگر به شما بگوييم اين عدد، آمار افرادي است كه هر ساله در جهان به سرطان مبتلا مي شوند، چه مي گوييد؟؛

سیب پرس– سایه نیکانلو –به این عدد توجه کنید: ۱۰ میلیون. شاید به خودتان بگویید، خب عدد عجیبی هم نیست؛ اما اگر به شما بگوییم این عدد، آمار افرادی است که هر ساله در جهان به سرطان مبتلا می شوند، چه می گویید؟
حالا به عدد ۱۵ میلیون توجه کنید. این عدد شمار افرادی است که طبق پیش بینی سازمان بهداشت جهانی در سال ۲۰۲۰ وجود سرطان در آنها تشخیص داده می شود. ۵۰ درصد رشد. اگر همین الان دست به کار نشویم، فردا پشیمان خواهیم شد.
در ابتدای امر این نکته را به خاطر داشته باشید که هیچ یک از گونه های سرطان یک شبه بروز پیدا نمی کند، بلکه از پیش علائم هشدار دهنده ای دارند که اگر به موقع شناخته شده و تحت درمان قرار بگیرند، خطری به دنبال ندارند.
از آنجا که همیشه گفته اند پیشگیری بهتر از درمان است، در نقطه سر خط امروز بر آن شدیم تا شما را با دو راه ساده برای پیشگیری از سرطان آشنا کنیم:
۱-در کنار هر چیزی که می خورید، سیر را فراموش نکنید. سیر یک معجزه است و یکی از بهترین مواد غذایی است که می تواند شما را در قبال سرطان واکسینه کند. بررسی ها نشان داده است که سیر حاوی ترکیباتی است که می تواند قدرت طبیعی دستگاه ایمنی بدن را برای مقابله با سرطان ارتقا دهد و جلوی بروز این بیماری را بگیرد. همچنین گفته می شود که سیر این قدرت را دارد که رشد غده های سرطانی را کاهش دهد.

۲-از کلم بروکلی غافل نشوید. اگر چندان به خوردن آن تمایل ندارید، فقط کافی است که بدانید این نوع کلم یک ماده غذایی فوق العاده برای پیشگیری از سرطان است.
اما این نکته را به خاطر بسپارید که هرگز آن را در مایکرویو نپزید، چراکه مطالعات محققان اسپانیایی نشان داده است طبخ بروکلی در مایکرویو می تواند ۹۷ درصد از خاصیت ضد سرطانی آن را از بین ببرد.
بهترین راه هایی که می توانیم برای مصرف آن پیشنهاد کنیم عبارت است از: آن را بخار پز کنید، خام و مثل تنقلات بخورید، در سوپ بریزید و یا به عنوان بخشی از مواد تهیه سالاد مصرف کنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

حوادث