کد خبر : 6170
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 خرداد 1400 - 0:26
-

چاق شدن سریع صورت با تغذیه؛ بهترین روش ها

چاق شدن سریع صورت با تغذیه؛ بهترین روش ها
برای چاق شدن سریع صورت هر روز شیر بنوشید. این نوشیدنی سرشار از پروتئین، کلسیم، ویتامین‌ها و مواد معدنی است و با افزایش آب‌رسانی به سلول ها‌ی پوستی باعث پر شدن صورت می‌شود.؛

اگر می خواهید صورت تان چاق شود این مطلب توصیه های مفید تغذیه ای برای شما دارد.

سیب پرس- همان طور که عده ای در تلاش هستند تا لاغر شوند برخی نیز می خواهند کمی چاق تر شوند مخصوصا دوست دارند صورت چاق تری داشته باشند. چاق شدن به اعتقاد بعضی متخصصان از لاغر شدن سخت تر است اما با روش های تغذیه ای می توان سریع و راحت به این هدف رسید.

برای چاق شدن صورت شیر بنوشید

نوشیدنی هایی برای چاق شدن صورت

دو نوشیدنی در چاق شدن سریع صورت خیلی مفید است. یکی آب و دیگری شیر

 

کم آبی بدن یکی از دلایل مهم لاغری صورت است. نوشیدن آب کافی در طول روز آب میان بافتی سلول‌ها را تامین می‌کند و اثر فوق العاده‌ای بر چاق شدن صورت دارد.

 

همچنین برای چاق شدن سریع صورت هر روز شیر بنوشید. این نوشیدنی سرشار از پروتئین، کلسیم، ویتامین‌ها و مواد معدنی است و با افزایش آب‌رسانی به سلول ها‌ی پوستی باعث پر شدن صورت می‌شود.

 

میوه و سبزیجات صورت شما را چاق می کند

برای چاق شدن سریع صورت کافی است مصرف میوه و سبزیجات را در رژیم غذایی‌تان افزایش دهید. فیبر موجود در میوه و سبزیجات باعث آب‌رسانی به سلول‌های پوست می‌شود. اگرچه میوه‌ها کالری کمی دارند، اما به دلیل فیبر بالایی که دارند شما را برای مدت طولانی سیر نگه می‌دارند. یک هفته بعد از اضافه کردن سبزیجات و میوه‌ها به رژیم غذایی‌تان می‌توانید تاثیر آن را بر پر شدن صورت‌تان ببینید.

 

آجیل بخورید

مصرف مغزهای روغنی یکی از بهترین روش ها برای پرتر به نظر رسیدن عضلات صورت است.گنجاندن حب ۴ مغز به برنامه و رژیم غذایی یکی از روش های بی عارضه و طبیعی برای پر کردن صورت است. برای تهیه این حب نیاز به مغز پسته، بادام، فندق و خرما دارید.

 

۴ عدد از هر یک از مغزهای پسته، بادام و فندق را با ۲ عدد خرما ترکیب کنید و آنها را به صورت خمیری نرم درآورید، به جای استفاده از خرما از شیره خرما نیز می توانید استفاده کنید. از این خمیر حب های کوچک و گرد تهیه کنید و در طول روز۵ تا ۱۰ عدد از این حب ها را بخورید.

 

 

رژیم غذایی مناسب برای چاق شدن صورت

برای چاق شدن صورت در یک هفته مواد غذایی حاوی کربوهیدرات مانند نان، برنج، ماکارونی و پاستا را به رژیم غذایی‌تان اضافه کنید. خوردن این مواد غذایی باعث اضافه شدن چربی صورت می‌شود و صورت‌تان را به سرعت چاق می‌کند.

جوانه گندم به چاق شدن صورت شما کمک می کند

خوردن جوانه گندم بسیار مفید است

کالری جوانه گندم بالاست و گنجاندن آن در رژیم غذایی باعث چاق شدن بدن و صورت می‌شود. همچنین پروتئین موجود در جوانه گندم باعث افزایش حجم عضلات می‌شود. جوانه گندم را همراه با شیر یا ماست بعد از هر وعده غذایی مصرف یا از آن برای تهیه سالاد و طبخ غذا استفاده کنید.

 

اصول درست برای چاق شدن

به طور کلی اگر می خواهید چاق شوید ۹ اصلی که در ادامه آمده است را رعایت کنید:

برای چاق شدن فعال باشید

پروتئین بیشتری مصرف کنید

کربوهیدرات را فراموش نکنید

برای چاق شدن متناوب بخورید

غذاهای متفاوت بخورید

غذاهای با کالری بالاتر بخورید

مقادیر زیادی مایعات بنوشید

قبل از خواب غذا بخورید

به اندازه کافی بخوابید

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

حوادث