کد خبر : 6709
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهریور 1400 - 10:24
-

غول سرمایه‌گذاری آمریکایی می‌خواهد کارشناس ارز دیجیتال استخدام کند

غول سرمایه‌گذاری آمریکایی می‌خواهد کارشناس ارز دیجیتال استخدام کند
بر اساس آگهی‌های استخدامی لینکداین (LinkedIn) که در ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) منتشر شد، مدیر دارایی آمریکایی به دنبال دو متخصص سطح متوسط ​​است تا رهبری پروژه‌های تجاری و تحقیقاتی خود را در زمینه ارزهای دیجیتال انجام دهند.؛

فرانکلین تمپلتون به عنوان جدیدترین شرکت سرمایه‌گذاری شناخته شد که با ارسال درخواست‌های شغلی جدید به دنبال کارشناسان ارزهای دیجیتال می‌باشد.
به گزارش سیب پرس به نقل از کوین تلگراف، بر اساس آگهی‌های استخدامی لینکداین (LinkedIn) که در ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) منتشر شد، مدیر دارایی آمریکایی به دنبال دو متخصص سطح متوسط ​​است تا رهبری پروژه‌های تجاری و تحقیقاتی خود را در زمینه ارزهای دیجیتال انجام دهند. جهت رسیدن به موقعیت‌های جدید در حوزه ارزهای دیجیتال، فرانکلین تمپلتون متخصصان را برای کار با بزرگترین، در جریان‌ترین و قابل معامله‌ترین دارایی‌های ارزهای دیجیتال، از جمله بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) هدف قرار می‌دهد.
تحلیل‌گر تحقیقات ارزهای دیجیتال شرکت مسئول ایجاد و نگهداری مدل‌های ارزش‌گذاری و اطلاع مدیران سبد سهام و مدیران ارشد از فرصت‌های تجاری مرتبط، مقررات و فناوری‌هایی مانند استیکینگ کردن است. انتظار می‌رود که این تحلیل‌گر به فرانکلین تمپلتون در رشد و مدیریت محصولات جدید در حوزه ارزهای دیجیتال کمک کند. موقعیت شغلی به وجود آمده به دنبال یک متخصص برای اجرای معاملات ارزهای دیجیتال فرانکلین تمپلتون و مسئول اجرای رساندن به توازن مجدد سبد سهام و پشتیبانی از فرآیندهای کاری است که شامل تسویه حساب می‌شود. با توجه به شرح شغل، معامله‌گر همچنین یک روش اتوماسیون را برای ایجاد زمینه یا همکاری با توسعه‌دهندگان برای ایجاد ابزارهایی برای حمایت از رشد پلتفرم ایجاد می‌کند.
فرانکلین تمپلتون با بیش از ۱.۴ تریلیون دلار دارایی تحت مدیریت، یکی از بزرگترین مدیران دارایی مستقل در جهان است که چندین صندوق سرمایه‌گذاری متقابل حرفه‌ای را ارائه می‌دهد. این شرکت در سال‌های اخیر مشغول مشارکت در پذیرش صنعت بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال است.
در سال ۲۰۱۹ (۱۳۹۸)، فرانکلین تمپلتون یک دوره‌ی مالی برای اثبات تاثیر (Proof of Impact)، بازار مبتنی بر بلاک‌چین برای سرمایه طبیعی و اجتماعی را رهبری کرد. قبلاً، موسسه سرمایه‌گذاری فرانکلین تمپلتون یک دفترچه به کمیسیون اوراق بهادار و بورس ایالات متحده برای صندوق بازار پول دولتی که بر سهام مبتنی بر بلاک‌چین متمرکز است، ارسال کرد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

حوادث