کد خبر : 6922
تاریخ انتشار : جمعه 23 مهر 1400 - 20:28
-

بیت کوین در مسیر صعود به کانال ۶۰ هزار دلار/ بایننس کوین در رتبه سوم معاملات

بیت کوین در مسیر صعود به کانال ۶۰ هزار دلار/ بایننس کوین در رتبه سوم معاملات
بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود 1.094 تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم 44.02 درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.؛
سیب پرس، قیمت انواع ارز‌های شاخص دیجیتالی امروز در روند معاملات در بازار‌های تجارت دیجیتال بین‌المللی تغییراتی را تجربه کرد.

پس از سرکوب در چین، ایالات متحده به مرکز استخراج بیت کوین در جهان تبدیل شد.

بر اساس مطالعه مرکز کمبریج برای امور مالی جایگزین که در روز چهارشنبه منتشر شد، آمریکا در پایان ماه اوت ۳۵.۴ درصد از نرخ هش جهانی (اندازه گیری قدرت محاسبه‌ای که برای استخراج ارز دیجیتال استفاده می‌شود) را به خود اختصاص داده است. این بیش از دو برابر فعالیتی است که در آوریل  در دنیا مشاهده شده است.

بیت کوین

بیت کوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۱٫۰۹۴ تریلیون دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۴۴٫۰۲ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

اتریوم

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۴۲۸٫۹ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۱۷٫۲۵ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

بایننس کوین

کاردانو با نماد اختصاری BNBیک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۷۱٫۰۵ میلیارد دلار، در رتبه ۳ بازار قرار داشته و سهم ۳٫۲۸ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد.

قیمت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

حوادث