کد خبر : 8910
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1401 - 15:40
-

یادداشت اختصاصی؛

۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی بر همه ارتباط گران پیروز باد

۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و هفته روابط عمومی بر همه ارتباط گران پیروز باد
روز نمادین ارتباطات در تقویم جهانی و هفته روابط روابط عمومی در ایران، فرصتی است برای بازنگری و ارزیابی فعالیت ها و تعیین اولویت ها و تقویت انرژی ها برای کنشگری فعال در سازمان و جامعه. ؛

سیبنا– روز نمادین ارتباطات در تقویم جهانی و هفته روابط روابط عمومی در ایران، فرصتی است برای بازنگری و ارزیابی فعالیت ها و تعیین اولویت ها و تقویت انرژی ها برای کنشگری فعال در سازمان و جامعه.

روابط عمومی ایرانی هنوز از پارادایم ارتباطات communication به پارادایم رابطه relation گذار نکرده است.مفهوم کامیونیکیشن به تولید و‌ ارسال پیام، خبر و تبلیغات و تصویر سازی از برند و کنترل و مدیریت فکر و ذهن مخاطبان اشاره دارد.اما مفهوم ریلیشن به ویژه public relations اصولاً به سطح عمیق تری از تعامل با مخاطب اشاره دارد؛ خلق و‌ توسعه یک رابطه بلندمدت، صمیمانه، عاطفی، همدلانه، گفتگومحور و احترام آمیز انباشتی با مخاطبان کنونی و آینده.باید به روابط عمومی گفتگومحور گذار کنیم تا اعتماد اجتماعی را خلق و تقویت کنیم.

در راستای شعار پرمضمون امسال هفته‌ روابط‌عمومی «چوغنچه گرچه فروبستگیست کار جهان/تو همچو باد بهاری گره‌گشا می‌باش»، یادمان باشد که مرحله‌ی نخست گره گشایی از کار مردم،خلق گفتگو و شنیدن صدای جامعه و شهروندان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

حوادث