کد خبر : 1068
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 اسفند 1397 - 18:12
دسته‌بندی نشده
-

قراردادهای زیان ده شرکت پست متوقف می شود

قراردادهای زیان ده  شرکت پست متوقف می شود
مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد شرکت ملی پست گفت: شناسایی و توقف قراردادهای زيان ده، کنترل و نظارت هزينه هاي غير ضروري از مهمترین برنامه های مدیریت هزینه، شرکت قلمداد می شود.؛

علی اکبر هادوی افزود: نوآوری در توسعه نظارت های الکترونیکی، نوآوری در ارزیابی عملکرد واحدها، کنترل و نظارت با رویکرد بهبود و کارآفرینی از دیگر اقدامات این دفتر در خصوص ارتقا سلامت اداری است.

وی با تاکید بر نوآوری در توسعه نظارت های الکترونیکی، اظهار داشت: سیستم رهیاب موزعین برای حدود پنج هزار موزع، پیاده سازی سامانه پاسخگویی به شکایات EOP و کاهش مدت زمان پاسخگویی و همچنین اجرا و پیاده سازی سامانه “سخنی با مدیر عامل”؛ در این چارچوب پیاده سازی شده است.

مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، افزایش سرعت پاسخگویی به مشتریان و برخورد قاطع و بدون اغماض با متساهلین احتمالی را مهمترین برنامه های در دست اجرا در خصوص سلامت اداری بر شمرد و گفت: اجرای برنامه صیانت از حقوق مردم و تکریم ارباب رجوع،  افزایش نظارت مستمر در نقاط مهم و کلیدی عملیات فیزیکی و الکترونیکی، پیشگیری از وقوع بی ترتیبی ها و ناهنجاری های احتمالی را از دیگر برنامه ها در این حوزه عنوان کرد.

وی اهمیت توسعه و تقویت سلامت اداری را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: توسعه دولت الکترونیک و استفاده از فناوری های نوین با هدف ایجاد فضای شفاف، روان ‌و قابل نظارت، ارتقا کنترل های داخلی، حذف نقاط تاریک و مبهم در امور اجرایی با ایجاد سامانه های نظارت الکترونیکی و استقرار سامانه ها و بسترهای سیستمی در مراکز اجرایی و ستادی، از جمله مهمترین برنامه ها در این زمینه است.

هادوی بهبود معیشت کارکنان شرکت، بازنگری و اصلاح قوانین و مقررات، تحقق شایسته سالاری در نظام اداری شرکت، نظارت، کنترل و ارزیابی مستمر در تمامی فرایندهای شرکت و پیاده سازی BPMS، الگو برداری از کشورهای توسعه یافته، تقویت باورهای دینی و ارزش های اخلاقی اسلامی و ترغیب استفاده از اپلیکیشنهای ارایه خدمات پستی، را نیز از دیگر راهکارهای بهبود سلامت اداری دانست.

به گفته وی، علاوه بر این، با اصلاح نظام اداری، مقررات زدایی و افزایش مشارکت و تقویت فرهنگ سازمانی؛ می توانیم شاهد ارتقا سلامت اداری در شبکه پستی کشور باشیم.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

حوادث