کد خبر : 2056
تاریخ انتشار : جمعه 30 فروردین 1398 - 12:53
دسته‌بندی نشده
-

لوح تقدیر همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری به ایرانسل رسید

لوح تقدیر همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری به ایرانسل رسید
ایرانسل لوح تقدیر «همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی» را از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان دریافت کرد.؛

طی مراسمی که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد لوح تقدیر «همایش سراسری رضایت‌مندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی» از طرف انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان به ایرانسل اهدا شد.

این لوح و تقدیرنامه براساس بررسی شاخص‌های ۱۷گانه کیفیت نظیر رعایت ضوابط تعیین و اعلام قیمت کالا و خدمات برای مصرف کننده، انطباق ضوابط تعیین شده با ضوابط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، شفافیت در اعلام و درج کالا و خدمات ارائه شده، اعلام به‌روز قیمت محصولات تولیدی از طریق وب‌سایت و رسانه‌ها، توسعه‌ شبکه خدمات نمایندگی در کل کشور و ایجاد شبکه ارتباطی مناسب برای مشترکان و دارا بودن نظام مدون، کارآمد و اجرایی واحد رسیدگی به شکایات و نظارت مصرف کنندگان (CRM) به ایرانسل تعلق گرفته است.

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری پیش از این و در ۵ سال متوالی موفق به دریافت تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شده بود.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

حوادث