لوح تقدیر همایش سراسری رضایتمندی مشتری به ایرانسل رسید
![لوح تقدیر همایش سراسری رضایتمندی مشتری به ایرانسل رسید لوح تقدیر همایش سراسری رضایتمندی مشتری به ایرانسل رسید](http://cibna.ir/wp-content/uploads/2019/04/unnamed-3-160x100.jpg)
طی مراسمی که در مرکز همایشهای بینالمللی صداوسیما برگزار شد لوح تقدیر «همایش سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد حمایت از کالا و خدمات ملی» از طرف انجمن ملی حمایت از حقوق مصرفکنندگان به ایرانسل اهدا شد.
این لوح و تقدیرنامه براساس بررسی شاخصهای ۱۷گانه کیفیت نظیر رعایت ضوابط تعیین و اعلام قیمت کالا و خدمات برای مصرف کننده، انطباق ضوابط تعیین شده با ضوابط سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، شفافیت در اعلام و درج کالا و خدمات ارائه شده، اعلام بهروز قیمت محصولات تولیدی از طریق وبسایت و رسانهها، توسعه شبکه خدمات نمایندگی در کل کشور و ایجاد شبکه ارتباطی مناسب برای مشترکان و دارا بودن نظام مدون، کارآمد و اجرایی واحد رسیدگی به شکایات و نظارت مصرف کنندگان (CRM) به ایرانسل تعلق گرفته است.
ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری پیش از این و در ۵ سال متوالی موفق به دریافت تندیس و گواهینامه ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شده بود.
برچسب ها :دانش و فن آوری
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰