کد خبر : 2325
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 اردیبهشت 1398 - 19:51
دسته‌بندی نشده
-

بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب: کیفیت و قیمت خدمات پستی بسیار مطلوب است

بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب: کیفیت و قیمت خدمات پستی بسیار مطلوب است
ارایه خدمات پستی در ایام برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب یکی از بخش های ضروری این نمایشگاه است که همواره مورد استقبال بازدید کنندگان قرار می گیرد.؛

امسال نیز شرکت ملی پست با راه اندازی دو غرفه در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، کتاب ها و اقلام خریداری شده توسط مراجعان و حتی ناشران را بسته بندی و به مقاصد مورد نظر ارسال می کند.

در گفت و گویی که با چند بازدید کننده و ناشر داشتیم، بر کیفیت مطلوب و قیمت مناسب این خدمات تاکید داشتند.

آنچه در ادامه آمده است حاصل این گفت و گو است:

مرضیه غفاریان که هر ساله در ایام نمایشگاه تعداد زیادی کتاب خریداری و آن را به مردم مناطق محروم  یا آسیب دیده اهدا می کند، گفت: قیمت مناسب ارسال مرسولات توسط پست جمهوری اسلامی ایران باعث شده هر ساله از این طریق بسته های کتاب را به مقاصد مورد نظر ارسال کنم.

وی با مقایسه قیمت ارسال مرسولات توسط شبکه پستی دولتی به اقصی نقاط کشور در مقایسه با سایر بخش های مشابه، اظهار داشت: علاوه بر قیمت بسیار ارزان، خدمات پست دولتی از کیفیت بسیار مطلوبی نیز برخوردار است.

این نویسنده کتاب های اجتماعی که امسال شهرستان سیل زده آق قلا را به عنوان مقصد ارسال کتاب های اهدایی خود در نظر گرفته است؛ برخورد خوب کارکنان در غرفه های پستی مستقر در نمایشگاه و توجه به تامین رضایت مراجعان را از دیگر نقاط قوت شرکت ملی پست عنوان کرد.

کیوان مصری یکی دیگر از مراجعان به غرفه پست، با ابزار رضایت از قیمت و کیفیت مطلوب خدمات پستی در ایام نمایشگاه، افزود: بسته بندی مرسولات نیز در غرفه های پست در نهایت دقت انجام می شود.

وی با تاکید بر ضرورت اجتناب ناپذیر ارایه گسترده تر خدمات ارسال مراسلات در نمایشگاه، گفت: تعداد غرفه های پست متناسب با گستردگی نمایشگاه نیست، به طوریکه امسال تنها دو غرفه به این منظور اختصاص یافته است که این تعداد پاسخگو نیازهای مراجعان نیست.

علی دریس یکی از کارکنان کتابخانه مرکزی نفت اهواز که برای تجهیز کتابخانه این مرکز به نمایشگاه مراجعه و تعداد زیادی کتاب خریده است، گفت: حدود هفت سالی است که برای ارسال کتاب های خریداری شده از خدمات پست استفاده می کنیم و این خدمات هر ساله با کیفیت مطلوب تری ارایه می شود.

وی نرخ ارسال مراسلات توسط شرکت ملی پست را بسیار مطلوب و مقرون به صرفه عنوان کرد و افزود: کیفیت خدمات نیز مطابق انتظارات مشتریان است.

موسسه های انتشاراتی نیز از بخش هایی هستند که می توانند با همکاری پست در ایام برگزاری نمایشگاه، خدمات ارزنده ای را در ابعاد جزئی و کلی به مشتریان ارایه دهند.

مدیر روابط عمومی انتشارات امیرکبیر در خصوص استفاده از خدمات پست، گفت: گستردگی شبکه پستی می تواند این امکان را فراهم کند تا ناشران سفارش های خرد و کلان مشتریان خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه در مقصد تحویل دهند.

میرشمس الدین هاشمی با اشاره به اینکه در حال حاضر ارسال مرسولات این موسسه انتشاراتی با شرکت های حمل و نقل واسط انجام می شود، افزود: خدمات این شرکت ها بعضا نه مطلوب ناشر و نه خریدار است.

وی اظهار داشت: از سوی دیگر، با توجه به افزایش چشگیر گرایش مردم به سمت خرید های اینترنتی و نیاز بیشتر به ارسال مراسلات، همکاری با پست می تواند رضایت مندی بیشتری را برای هر دو طرف عرضه کننده و مصرف کننده محصولات انتشاراتی فراهم آورد.

معاون غرفه انتشارات به نشر وابسته به آستان قدس رضوی نیز با تاکید بر توسعه همکاری پست با ناشران، گفت: قیمت مناسب و کیفیت مطلوب خدمات پستی می تواند بخش عمده ای از نیازهای بازار نشر را تامین کند و با دریافت مرسولات و اقلام فرهنگی از موسسات انتشاراتی و تحویل آن در مقصد به مشتریان، گامی موثر در مسیر رونق بازار فرهنگی و کتابخوانی کشور به شمار آید.

محمد پوریوسفی با استقبال از خدمات ارزنده پست در ارسال مستقیم مرسولات به مردم، خواستار تقویت و توسعه همکاری موسسه انتشاراتی به نشر با شرکت ملی پست شد.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

حوادث