کد خبر : 3213
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 خرداد 1398 - 21:36
دسته‌بندی نشده
-

اپراتورها مغایرت در بسته‌های اینترنتی را برای مشترکان جبران می‌کنند

اپراتورها مغایرت در بسته‌های اینترنتی را برای مشترکان جبران می‌کنند
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، با اشاره به گزارش های کم فروشی برخی از شرکت های ارائه کننده خدمات اینترنت ثابت، نتیجه بررسی های اولیه این سازمان را در این باره اعلام کرد. ؛

حسین فلاح جوشقانی، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره ارائه بسته های اینترنتی گفت: با توجه به اینکه شرکت های ارائه‌کننده خدمات اینترنت ثابت خدمات خود را به صورت غیرحجمی ارائه می‌کنند، این موضوع باید در محاسبه آستانه مصرف منصفانه در نظر گرفته شود و بر همین اساس تمامی شرکت های ارتباطات ثابت از جمله شرکت‌های فوق در محاسبه آستانه مصرف منصفانه،  ۵ تا ۸ درصد اعلام شده در نامه رگولاتوری را مدنظر قرار داده‌اند.
رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: پس از انتشار گزارش مبنی بر وجود مغایرت در بسته‌های اینترنتی برخی از دارندگان موافقت‌نامه پروانه ثابت و الزام آنان به جبران خدمات برای مشترکین، شرکت‌های مخابرات ایران، پارسان لین ارتباطات، پیشگامان توسعه ارتباطات، داده‌پردازی فن‌آوا و گروه فناوری ارتباطات شاتل این موضوع را در محاسبه آستانه مصرف منصفانه در نظر گرفته‌اند.

فلاح جوشقانی تاکید کرد: لازمه تحقق این موضوع، پیاده‌سازی در سیستم‌های امور مشترکین اپراتورهاست که با پیگیری رگولاتوری به طور کامل در این هفته پیاده‌سازی می شود.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اینکه پس از اعلام رگولاتوری اکثر این شرکت ها ضمن اعتراض به موضوع، مستندات بسیاری مبنی بر عدم کم‌فروشی به سازمان ارائه کرده‌اند، گفت: رگولاتوری نیز این مستندات را بررسی و در برخی موارد اندازه‌گیری مجدد انجام داده است که نتایج نهایی اندازه‌گیری های جدید نیز در طی هفته جاری اطلاع‌رسانی می‌شود.
فلاح جوشقانی تصریح کرد: رگولاتوری بر اجرای الزامات به طور دقیق نظارت می‌کند و اپراتورها نیز به منظور جلب رضایت مشترکین و حفظ حقوق آنها اقدامات لازم را انجام می‌دهند. مشترکین نیز درصورت مشاهده مغایرت می‌توانند در تماس با سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ یا مراجعه به سایت https://۱۹۵.cra.ir شکایت خود را  در این زمینه ثبت کنند.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

حوادث