کد خبر : 4746
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 - 11:00
-

 الاغ‌ ها در اسپانیا به کمک پرستاران بخش کرونا آمدند

 الاغ‌ ها در اسپانیا به کمک پرستاران بخش کرونا آمدند
 خبر گزاری فرانسه گزارش داد، جمعیت «ال‌‌ پور یتو فیلیس» یا همان «الاغ خوش بخت» اقدام به تهیه چندین کره الاغ کرده تا اعضای کادر درمانی با بغل کردن این کره الاغ‌ ها بار روانی مبارزه با ویروس کرونا را در بخش‌های بیمارستانی تخلیه کنند.؛

خبر گزاری فرانسه گزارش داد، جمعیت «ال‌‌ پور یتو فیلیس» یا همان «الاغ خوش بخت» اقدام به تهیه چندین کره الاغ کرده تا اعضای کادر درمانی با بغل کردن این کره الاغ‌ ها بار روانی مبارزه با ویروس کرونا را در بخش‌های بیمارستانی تخلیه کنند.

مونیکا پرستار ۲۵ ساله که یک کره الاغ ۱۰ روزه را بغل کرده و از خوش حالی فریاد می‌ زد در این رابطه به این خبرگزاری گفت: من در بهار در موج اول شیوع ویروس کرونا طی ۲ ماه متمادی در بیمارستان‌ های مادرید حضور داشتم. آن چه که در آن زمان پشت سر گذاشتیم به شدت وحشت ناک بود و امروز نیز دو‌باره شاهد تکرار آن هستیم.

این پرستار که در حال حاضر در جنوب اسپانیا فعالیت می‌ کند، افزود: روز به روز بر شمار بیماران افزوده می‌شود و به تبع آن تعداد بیماران بد حال هم بیش تر می‌دشود، با این حال حضور من در این جا و بغل کردن این کره الاغ‌ها به شدت به باز گشت انرژی‌ ام کمک می‌کند.

این پروژه که به آن «دکتر الاغ» هم اطلاق شده است از اواخر ژوئن گذشته با هدف کمک به کارکنان بخش درمان که به دلیل حجم فشار کاری مربوط به شیوع ویروس کرونا به شدت دچار مشکلات روحی شده‌اند، آغاز شد.

در اسپانیا دست‌ کم یک میلیون نفر به ویروس کرونا مبتلاء شدند که نام ۳۳ هزار نفر از آن ها در لیست جان‌ باخته گان این ویروس قرار گرفته است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

حوادث