کد خبر : 5428
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 بهمن 1399 - 20:48
-

راه‌اندازی ۵G همراه اول روی شبکه واقعی در روزهای آینده

راه‌اندازی ۵G همراه اول روی شبکه واقعی در روزهای آینده
نشست تخصصی واگذاری باند فرکانسی ٣۵٠٠ مگاهرتز و توسعه نسل پنجم تلفن‌همراه، صبح امروز همزمان با روز اول نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیا، با حضور معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و نمایندگان اپراتورهای ثابت و سیار برگزار شد.؛

معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول توسعه فناوری پرهزینه ۵G را در گرو حمایت همه‌جانبه رگولاتوری بویژه چشم‌پوشی از سهم درآمدی اپراتورها دانست.
نشست تخصصی واگذاری باند فرکانسی ٣۵٠٠ مگاهرتز و توسعه نسل پنجم تلفن‌همراه، صبح امروز همزمان با روز اول نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیا، با حضور معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و نمایندگان اپراتورهای ثابت و سیار برگزار شد.

طاهری‌بخش، معاون فنی و توسعه شبکه همراه اول:
▪️تقاضا داریم مسوولان رگولاتوری از تجربیات سایر کشورها و مشاوران خبره در این زمینه استفاده کنند تا در آینده دچار خسران نشویم.
▪️اگر دقت نظر در مزایده این باند صورت نگیرد، باند فرکانسی مذکور در کنار تکه باند فرکانسی TD-LTE یک اپراتور دیگر قرار خواهد گرفت و آن اپراتور با هر مبلغی حاضر به خرید کریر جدید جهت اتصال آن به باند در اختیارش خواهد شد؛ بنابراین با شیوه جاری واگذاری این باند فرکانسی موافق نیستیم.
▪️طی روزهای آتی خبرهای بسیار خوبی را از همراه اول درباره لانچ ۵G بر روی شبکه واقعی و تجاری خواهید شنید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

حوادث