کد خبر : 5856
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 فروردین 1400 - 23:09
-

مجری برنامه زندگی پس از زندگی کیست؟

مجری برنامه زندگی پس از زندگی کیست؟
دکتر عباس موزون گفت: تاکنون ده ها نفر، به ما اعلام کرده اند که با دیدن برنامه «زندگی پس از زندگی»، دچار تحوّل شده اند و به عالم غیب اعتقاد پیدا کرده اند.؛

مجری برنامه زندگی پس از زندگی کیست؟

دکتر عباس موزون،تهیه کننده و مجری برنامه زندگی پس از زندگی در نشست علمی نقد و بررسی برنامه تلویزیونی« زندگی پس از زندگی»، از سری برنامه های ویژه ماه رمضان امسال، در روز پنجشنبه ۱۲ تیرماه، که در مرکز بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیّه قم برگزار گردید،بیان داشت: هرچه دامنه ی پرسش و پاسخ در مورد یک موضوع کوچکتر باشد، بهتر می توان به پاسخ گویی درباره ی  آن پرداخت.

تهیه کننده و مجری برنامه زندگی پس از زندگی، گفت: در قرآن کریم گفته شده است کسی که به عالم غیب اعتقاد داشته باشد، می تواند معارف اسلام را درک کند. فاصله بین معارف حقّه ی ادیان الهی با تفکرات تجربه گرا، همین اعتقاد به عالم غیب، یا عدم اعتقاد به آن است.

موزون، با اشاره به گروه های هدف این برنامه، بیان داشت: مخاطب اوّل این برنامه ی مستند، کسانی اند که به عالم غیب اعتقادی ندارند و آن را رد می کنند. مخاطب دوم آن، افراد مردّدی هستند که تردید خود را به زبان می آورند و آن را مطرح می کنند. سومین گروه مخاطب، افراد مردّدی هستند که تردید خود را بیان نمی کنند. و چهارمین قشر مخاطب این برنامه نیز افرادی اند که هم قلباً و هم زباناً به عالم غیب اعتقاد دارند.

وی اعلام کرد: تاکنون ده ها نفر، به ما اعلام کرده اند که با دیدن این برنامه، دچار تحوّل شده اند و به عالم غیب اعتقاد پیدا کرده اند.

تهیه کننده و مجری برنامه زندگی پس از زندگی، اظهار داشت: برای کارشناسی این برنامه از محضر اساتید توانمندی در زمینه های مختلف، همچون فلسفه و حکمت اسلامی، پزشکی، بیهوشی و سایر علوم مرتبط با این موضوع استفاده شده است. تیم کارشناسان و مشاوران این برنامه به ۱۲ نفر رسیده بود و با نظارت و راهنمایی ایشان تهیه و پخش شده است.

وی افزود: به طور میانگین، از هر نفر میهمان این برنامه در حدود سه و نیم ساعت مصاحبه گرفته و ضبط شده است، امّا از آنجا که مدت زمان پخش آن در حدود چهل و پنج دقیقه بود، مجاب به حذف قسمت های زیادی از مصاحبه میهمان های برنامه بودیم. لذا فرصت برای پخش نظرات کارشناسان دینی هم نداشتیم.

در پایان، موزون گفت: تولید این برنامه، حاصل ۴ الی ۵ سال مصاحبه و تحقیق و پژوهش است. در طول این مدّت با بیش از ۱۰۰ نفر که مدعی تجربه ی مرگ بودند، مصاحبه شده است. امّا از بین این افراد، حرف های حدوداً ۷۰ نفر از آن ها، از سوی کارشناسان برنامه تأیید شد

زندگی پس از زندگی

روایتی از تجربه های پس از مرگ در «زندگی پس از زندگی»- هرشب ساعت ۱۸:۱۵ و ساعت ۱بامداد و ۱۱:۳۰ ظهر بازپخش

«زندگی پس از زندگی» برنامه ای متفاوت درباره مرگ و عالم ماوراء

شبکه چهارسیما برای لحظات عرفانی افطار، ویژه برنامه تلویزیونی «زندگی پس از زندگی » را هرروز ساعت ۱۸:۱۵روی آنتن می برد.

«زندگی پس از زندگی»  روایت افرادی که در تجربه ی مرگ تقریبی ، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

در این برنامه با سفر به نقاط مختلف ایران و جهان ، مخاطبان برنامه مهمان روایت های شگفت انگیز تجربه گران مرگ تقریبی از عالم غیب می‌شوند.

این برنامه در ۳۳ قسمت ۹۰ دقیقه ای به تهیه کنندگی  و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید می شود.

«زندگی پس از زندگی» در ایام ماه مبارک از شنبه تا جمعه ساعت ۱۸:۱۵ پخش و  ساعت ۱  بامداد و ۱۱:۳۰ ظهر روز بعد بازپخش می شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

حوادث