کد خبر : 652
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 اسفند 1397 - 20:27
دسته‌بندی نشده
-

امکان پاسخگویی به شکایات کاربران حوزه ICT در شبکه های اجتماعی

امکان پاسخگویی به شکایات کاربران حوزه ICT در شبکه های اجتماعی
معاون وزیر ارتباطات با اشاره به نحوه ثبت و پاسخگویی به شکایات کاربران در حوزه‌های مختلف ICT گفت: امکان پیگیری شکایات از طریق شبکه‌های اجتماعی نیز برای کاربران فراهم است. ؛

حسین فلاح جوشقانی در اینستاگرام نوشت: یکی از مهمترین وظایف رگولاتوری حفاظت از حقوق کاربران سرویس های ارتباطی، پستی و فناوری اطلاعات است.

رئیس رگولاتوری با بیان اینکه در طی چند سال گذشته سامانه ۱۹۵ در راستای ثبت و پاسخگویی به شکایات مردم در حوزه ICT راه اندازی شد، ادامه داد: در کنار سایر راههای طرح و پیگیری شکایات، این سامانه متناسب با تغییر تکنولوژی و نیازهای مردم در دسترسی و پیگیری راحت‌تر شکایاتشان، بهینه سازی شده است.

وی افزود: در نسخه جدید این سامانه، امکان ثبت و پاسخگویی به شکایات مبتنی بر مکان نمای جغرافیایی و ضمیمه کردن مستندات شکایت فراهم شده است.

معاون وزیر ارتباطات با بیان اینکه رسیدگی به شکایات کاربران در موضوعاتی مانند اینترنت، موبایل، تلفن ثابت، خدمات پستی، خدمات دفاتر پیشخوان و شکایت از تشعشعات آنتن های تلفن همراه قابل انجام است، گفت: کاربران اگر در مورد دریافت خدمات در این حوزه ها شکایت دارند می توانند با مراجعه به سامانه ۱۹۵ ، شکایت خود را به صورت آنلاین ثبت و پیگیری کنند.

وی افزود: در همین حال امکان ارائه شکایت از طریق تماس با تلفن گویا و شبکه های اجتماعی نیز فراهم شده است و کاربران می توانند سوالات و شکایت خود از اپراتورها را از طریق درج هشتگ ۱۹۵ (#صد و نود و پنج #نام اپراتور) در شبکه های اجتماعی پیگیری کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

حوادث