کد خبر : 6894
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 مهر 1400 - 13:16
-

یادداشت اختصاصی؛

چرا آموزش آشپزی برای بچه‌ها مفیده؟

چرا آموزش آشپزی برای بچه‌ها مفیده؟
با اندازه‌گیری مواد وترکیب‌های اولیه و ورزدادن خمیر برای رسیدن به پهنا و اندازه موردنظر،مهارت‌های ریاضی آشپزهای کوچولو آزمایش می‌شه.؛

سیب پرس-

یادداشت آنلاین- سایه نیکانلو- می‌دونم که آموزش آشپزی برای بچه‌ها کار ساده‌ای نیست پس توصیه می‌کنم صبور باشین و آموزش آشپزی برای کودکان و کمک‌گرفتن از اونا رو به زمانی مثل آخر هفته یا تعطیلی‌ها موکول کنید:زمانی که خونه هستید و می‌خواید با فعالیتی سرگرم بشن.

با اندازه‌گیری مواد وترکیب‌های اولیه و ورزدادن خمیر برای رسیدن به پهنا و اندازه موردنظر،مهارت‌های ریاضی آشپزهای کوچولو آزمایش می‌شه.
در آموزش آشپزی برای بچه‌ها، همین‌قدر که خوب از آب درآمدن غذا در پایان کار اهمیت داره،خراب‌شدنش هم مهمه.از این تجربه‌های ناموفق می‌شه به عنوان فرصتی برای افزایش سرسختی و آستانه تحمل کودکان استفاده کرد: اینکه زود خودشون رو نبازن و تاب تحمل بدبیاری رو هم داشته باشن.
کمک میشه شخصیت بچه‌ها شکل بگیره.اونا تشویق می‌شن که با مشارکت وهمکاری با دیگران درتهیه غذا و خوراکی‌ها نقشی به عهده بگیرن.وقتی خودشون به‌تنهایی ناهار روز بعد مدرسه‌شون رو تو ظرف میذارن،برای دورهمی‌های روزهای تعطیل دسر یا شیرینی درست می‌کنن ویا برای آوردن غذا سر میز شام به دیگران کمک می‌کنن، اعتمادبه نفس بیشتری پیدا می‌کنن.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

حوادث