کد خبر : 7693
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آذر 1400 - 12:48
-

یک ایرانی در هیات مدیره فدراسیون بین‌المللی رفتینگ

یک ایرانی در هیات مدیره فدراسیون بین‌المللی رفتینگ
«کیانوش محرابی» مدیر و مدرس گردشگری ماجراجویانه، برای یک دوره چهار ساله دیگر به عنوان عضو هیات مدیره فدراسیون بین‌المللی قایقرانی در آب‌های خروشان (رفتینگ) و رئیس کمیته توسعه پایدار این فدراسیون انتخاب شد.؛

فته آخر نوامبر (یک هفته قبل) کنگره بین‌المللی قایقرانی در آب‌های خروشان (رفتینگ) به صورت آنلاین برگزار شد و به اتفاق آرا اعضا، کیانوش محرابی مجدد به سمت عضو هیات مدیره و رئیس کمیته توسعه پایدار این فدراسیون انتخاب شد که این فرصت تا سال ۲۰۲۵ یعنی ۴ سال دیگر در اختیار ایران خواهد بود.

این فرصت در حالی به دست آمد که محرابی پیش‌تر در سال‌های ۲۰۱۵، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ نیز به این سمت انتخاب شده بود. در این جلسه علاوه بر آنکه موضوعات مختلف مطرح در این عرصه بررسی شد مهمترین تصمیمات رفتینگ دنیا به تأیید و تصویب رسید.

کیانوش محرابی

رفتینگ، یک فعالیت ورزشی و ماجراجویانه است که در آن ورزشکاران و ماجراجویان با استفاده از قایق‌های بادی مخصوص، در رودخانه‌های خروشان، قایقرانی می‌کنند. فدراسیون بین‌المللی رفتینگ در سال ۱۹۷۷ تاسیس شد و نمایندگانی از کشورهای ایران، روسیه، بلغارستان، انگلستان، آمریکا، کانادا، بوسنی و هرزگوین عضو هیات مدیره این فدراسیون هستند.

کیانوش محرابی متولد سال ۱۳۵۱ در تهران است و حدود ٢٠ سال سابقه تدریس در حوزه گردشگری طبیعت دارد و طراح، راهنما و مجری تورهای ماجراجویانه در ایران و کشورهای آسیایی و آفریقایی است.

محرابی اخیرا در سفر به اسلوونی دوره مربی‌گری رسکیو ۳ (RESCUE ۳) را که یکی از شیوه‌های تخصصی نجات و شیوه‌ای حیاتی در نجات به ویژه در زمان وقوع سیل است، در سازمان بین‌المللی نجات۳ گذرانده است، این دوره در اصل دوره آموزش مربی جست‌وجو و نجات در رودخانه، آب‌های خروشان و سیل است.

وی از سال ۱۳۹۱ دوره‌های متعدد آموزشی رسکیو۳ را گذرانده و در صورتی که آزمون دیگری از این دوره را در اردیبهشت سال ۱۴۰۱ با موفقیت بگذراند به نمایندگی از سازمان بین‌المللی نجات۳به عنوان مدرس بین‌المللی می‌تواند دوره‌های آموزشی و تخصصی آن را برگزار و تاییدیه صادر کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

حوادث