کد خبر : 8393
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 اسفند 1400 - 15:34
-

۵۰ هزار نفر به تماشا نشستند؛

اکران آنلاین انیمیشن ایرانی یکدیگر

اکران آنلاین انیمیشن ایرانی یکدیگر
انیمیشن کوتاه «یکدیگر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سارا طبیب‌زاده پس از پخش بین‌المللی از ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن) در کانال استف‌پیکس سایت ویمئو به صورت رایگان قرار گرفته و تاکنون ۵۰ هزار کاربر آن را تماشا کرده‌اند.؛

سیبنا: در خلاصه داستان این اثر آمده است: یحیی در پی لایه‌ گمشده‌ خود است. او برای رسیدن به این مقصود باید از دست دادن را تجربه کند…

سارا طبیب‌زاده دانش‌آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته انیمیشن از دانشگاه تربیت مدرس بوده و پیش از این فعالیت‌های دیگری در حوزه‌ انیمیشن داشته است که از جمله آن‌ها می‌توان به انیمیشن «خانوم گل میخکی» اشاره کرد.

انیمیشن کوتاه «یکدیگر» پیش از این در جشنواره‌های مختلفی حضور داشته است که از آن جمله می‌توان به حضور در بیستمین جشنواره بین‌الملل کِری (Kerry International Film Festival) ، دوازدهمین جشنواره انیمیشن اسپارک انگلستان (SPARK Animation Festival – ۲۰۲۰ – UK)، هفدهمین جشنواره فیلم کوتاه «IN THE PALACE» بلغارستان (IN THE PALACE International Short Film Festival – ۲۰۲۰ – Bulgaria – Oscar Qualifying)، بیست و یکمین جشنواره فیلم جونیور استکلهلم (Stockholm International Film Festival Junior – ۲۰۲۱ Sweden) اشاره کرد.

همچنین پیش از این، انیمیشن «یکدیگر» در دوسالانه انیمیشن، جشنواره جهانی فیلم فجر و جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران مورد توجه داوران داخلی و بین المللی قرار گرفته بود.

 

علاقمندان می‌توانند از https://vimeo.com/channels/staffpicks/676644046 برای تماشای این اثر اقدام کنند. در این آدرس میزان بازدید انیمیشن لحظه‌ای به‌روز می‌شود و برای مخاطبان مشخص است.

از دیگر عوامل انیمیشن «یکدیگر» می‌توان به نویسنده: نادر رضاییان، تهیه‌کنندگان اجرایی: ندا حیدری، محمدرضا خدامی، تدوین: بهرام عمرانی، موسیقی: پیمان یزدانیان، طراحی و ترکیب صدا: انسیه ملکی اشاره کرد.

پخش بین‌المللی این فیلم انیمیشن به عهده مجموعه The GlobeCSF است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

حوادث