کد خبر : 2223
تاریخ انتشار : شنبه 7 اردیبهشت 1398 - 14:21
دسته‌بندی نشده
-

سمینار خوشه اقتصادی خدمات فناوری ارتباطات و اطلاعات

سمینار خوشه اقتصادی خدمات فناوری ارتباطات و اطلاعات
سمینار خوشه اقتصادی خدمات فناوری ارتباطات و اطلاعات، توسط خسرو سلجوقی در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برگزار می‌شود. ؛

با توجه به نام گذاری سال جاری با عنوان سال رونق تولید ملی، به نظر می رسد امکان حضور مناسب و مطلوب در بازارهای جهانی فراهم نیست و باید ساختار مناسب را انتخاب و اجرا کرد.
در این شرایط «خوشه اقتصادی» بهترین ساختاری است که در دنیا آزمون شده است و برای ایران نیز پیشنهاد می‌شود.خوشه اقتصادی از شرکت‌های کوچک و رقیب با چالش‌ها و فرصت‌های مشترک تشکیل می شود.
در این نشست نتایج آخرین پیشرفت خوشه‌های اقتصادی در کشور به خصوص در حوزه فاوا توسط خسرو سلجوقی مجری سند حمایتی و برنامه اقدام توسعه خدمات فضای مجازی کودک کشور ارائه خواهد شد.
فرصت‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی خوشه برای کارآفرینان، نحوه حمایت دولت از راه‌اندازی خوشه‌های اقتصادی در این بخش و برنامه‌های پیشنهادی برای توسعه این ظرفیت از محورهای اصلی مطالب ارائه‌شده در این نشست خواهد بود.
خسرو سلجوقی مشاور وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه‌کننده مطالب این سمینار است که در روز چهارشنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه ساعت ۹ صبح در محل دبیرخانه سازمان برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان پس از تکمیل کاربرگ ثبت‌نام برخط می‌توانند اعلام آمادگی کنند.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

حوادث